Dokładnie tak. Zakładaj te jak największe i z jak największym ciśnieniem otwarcia będzie na pewno lepiej niż na ori, przy większym ciśnieniu wtrysku wzrośnie moc i zmniejszy się dymienie o ile będzie odpowiednie doładowanie.Czy są to wtryski, to znaczy, końcówki wtrysków od innych aut które jednak dałoby się założyć do naszych aut,
[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
wydaje mi sie ze nie, bo kat wtrysku na sztywno ustawiasz i wtryski nie maja nic do tego. Tylko przed zlozeniem wtryskow sprawdz na maszynie jak pyla i przy ilu sie otwieraja. Ja jak kupilem 4 ori nowki koncowki boscha to jedna lala i przy 130bar sie otwierala, a i czasami lubi obudowa wtrysku peknac przy skrecaniu z racji wieku <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Całkiem serio myślę już o zmianie końcówek wtryskiwaczy bo nie są już w najlepszej kondycji, przynajmniej jedna z nich. Wcześniej gdy temp były jeszcze plusowe na zimnym silniku ewidentnie słyszałem jak któryś wtrysk "stuka". Teraz kiedy jest zimno silnik przez chwilę nie pali na jeden gar. Odpala od kopa z tym że nie chodzi na ten jeden gar - wnioski nasuwają się same, prawdopodobnie będzie to właśnie ten gar na którym leje ten wtrysk. Na ciepłym silniku wszystko jest ok.
Tylko teraz cały czas mam dylemat. Czy kupić ori bosha takie jak powinny u mnie być, czy jednak kombinować coś z innymi, na przykład tymi proponowanymi wyżej bądź od mercedesa. Doradzicie coś :?:
Tylko teraz cały czas mam dylemat. Czy kupić ori bosha takie jak powinny u mnie być, czy jednak kombinować coś z innymi, na przykład tymi proponowanymi wyżej bądź od mercedesa. Doradzicie coś :?:
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
Labiel, a które końcówki od DB chcesz wkładać bo z tego co pamiętam najbardziej wydajne końcówki które by ci podeszły (pdnosd265) mają ciśnienie otwarcia 135 bar.
czyli ciśnienie otwarcia mają niższe jak te od SB, to efektu jakiegoś rewelacyjnego nie będzie choć podobno ładnie pylą ostatni na topie jest wkładanie takich końcówek do W123.
czyli ciśnienie otwarcia mają niższe jak te od SB, to efektu jakiegoś rewelacyjnego nie będzie choć podobno ładnie pylą ostatni na topie jest wkładanie takich końcówek do W123.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Właśnie sprawdzałem wszystkie świece i niby są ok, ale oczywiście nie można wykluczyć że któraś ze świec nie jest jeszcze przepalona ale już nie grzeje tak jak powinna. Przy wymianie końcówek planuje wymienić i świece.PawelG pisze:Mi nasuwa się wniosek, że jedna świeca nie grzeje. Sprawdzałeś?Labiel pisze:Teraz kiedy jest zimno silnik przez chwilę nie pali na jeden gar. Odpala od kopa z tym że nie chodzi na ten jeden gar - wnioski nasuwają się same
W każdym bądź razie rano było u mnie -13. Audi odpaliło bez problemu tylko tak jak wcześniej chwile kulało na jeden gar. Było to po 8 godzinach postoju na dworze. Wieczorem była kolejna próba: 13 godzin postoju i -18 stopni. Odpaliła za drugą razom, szkoda że nie podgrzałem świec dwa razy, drysła by pewnie za pierwszym. Czyli generalnie nie jest chyba jeszcze tak źle ale końcówki i tak wymienię.
Labiel, ja zebym wczesniej przeczytal post Vision'a to bym sobie wsadzil te koncowki co on proponowal (cisnienie otwarcia 185BAR), jest latwy sposob zeby wykluczyc ktory wtrysk cyka ci w audiku o ile nie jest to spowodowane rozjechanym zaplonem. Biezesz w lape klucz 17 i podczas pracy silnika luzujesz lekko przewod wysokiego cisnienia przy wtrysku i sluchasz czy te "cykanie" ustalo, oczywiscie bedzie troche telepal na ten gar w ktorym luzujesz wtrysk. Tym sposobem u kumpla wykrylem ktore 2 koncowki leją, ale u siebie nie dalem rady bo 3 z 4 lały
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wiem, wiem. Znam tą metodę Co do tego który wtrysk leje to jestem prawie pewien że jest to drugi licząc od przodu. Ale nie ma to zresztą żadnego znaczenia, bo jak wymieniać, to wymieniać wszystkie.mrozoo pisze:Biezesz w lape klucz 17 i podczas pracy silnika luzujesz lekko przewod wysokiego cisnienia przy wtrysku i sluchasz czy te "cykanie" ustalo,
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
nie rozumiem, po wymianie zajezdzonych lejacych wtryskow moga byc tylko same plusy(mniejsze kopcenie, lepszy but, lepsze poranne odpalanie i spalanie) chyba ze ktos zle ci to zlozy i na kazdym garze beda przy innym cisnieniu sie otwierac. A jak zmieniasz z 155bar na 185bar to pompa moze troszke bardziej jest wysilona.