Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B3 1,8 S] Problem z układem chłodzenia.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
banek84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 08 paź 2008, 14:22
Lokalizacja: Baborów

napewno uszczelka

Post autor: banek84 » 27 lis 2008, 20:35

ja też włąsnie zabieram sie do jej wymiany a powieccie mi czy ma ktoś instrukcje jak szybko i dobrze wymienić . z góry dziekuje .. jestem zawsze na gg 4280698 jak ktoś ma to wyślijcie

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 27 lis 2008, 20:41

LukeX, super, że udało Ci się Audiczkę naprawic :-)
Całe szczęście, że to tylko termostat :mrgreen:

Gucio_1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 26 lis 2008, 20:33
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: Gucio_1989 » 28 lis 2008, 12:04

A ja problem w mojej niuni miałem dokładnie taki sam. Termostat wymieniłem na nowy po rozebraniu starego włozyłem go do wody i gotowałem. Okazało się że jest dobry. Załozyłem nowy zalałem wodą pojeżdziłem jakieś 500km i kiedyś w trasie wskazówka przeszła ponad 100st. Wymieniłem kolejny raz na stary termostat i jest narazie ok. Wymieniłem jeszcze korek od zbiorniczka wyrównawczego (15zł). Przepłukałem cały układ chłodzenia pod ciśnieniem było tyle syfu że szkoda gadać. Obserwuje temperaturke i jest narazie ok. Powodzenia

ElCarabinero
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:31

Post autor: ElCarabinero » 29 lis 2008, 16:59

Witam.Sorki że się podłączę ale właśnie B3(1,8LPG) mojej żony coś sie trafiło w tym temacie.
Jadąc z pracy(ok.7km) temperatura skoczyła szybko na ponad 110st.jak przyjehała do domu zajżałem pod maske a tam niby wszystko Ok.Wąż górny ciepły a dolny zimny zero wywalania płynu,gtowania itd.Odkręcam zbiornik płyn tylko ciepły.Po pierwe wymieniłem termostat,nowy płyn i cheja i co ano to że po paru minutach temperatura osiagneła znowu ponad 100 i idzie dalej\.Odpowietrzam gdzie sie tylko da i dalej to samo.Ale jest jedno ale,po chwili dopiero skumałem żę parownik od LPG jest cały zamarżniety!!!!!czyżby brak obiegu,czyżby pompa :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
Ossek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 17 kwie 2008, 18:27
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ossek » 06 sty 2009, 12:00

Jadąc dzisiaj do pracy przy prawie optymalnie nagrzanym silniku nagle zaczęło lecieć zimne powietrze (oczywiście temperatura była ustawiona na max). Po chwili znowu było gorące i tak jeszcze kilka razy. Słychać też cichutkie siorbanie, jakby układ się trochę zapowietrzał. Płynu nie wywala, olej czysty, wentylator się włącza, termostat ok, układ też raczej szczelny. Pojechałem dalej i teraz niby jest dobrze ale zaniepokoiły mnie te wydarzenia. Co to może być? Korek?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl