Z tego co słyszałem to nowa pompa powinna dawać coś koło 300 barów, więc 30 więcej myślę że nie robi jej dużej różnicy. No ale specem od pomp to ja nie jestem.mrozoo pisze:A jak zmieniasz z 155bar na 185bar to pompa moze troszke bardziej jest wysilona.
[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Labiel pisze:Z tego co słyszałem to nowa pompa powinna dawać coś koło 300 barów, więc 30 więcej myślę że nie robi jej dużej różnicy. No ale specem od pomp to ja nie jestem.mrozoo pisze:A jak zmieniasz z 155bar na 185bar to pompa moze troszke bardziej jest wysilona.
... Solskier weź swoje 3 grosze dołóż :mrgreen:
O kurka jak mnie korci gov i nowe wtryski
Tylko żeby nic nie pierdyknęło :roll:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Co prawda nie jeździłem na czystym oleju w Audi więc ciężko mi powiedzieć jak to jest w TD, ale jeździłem całe lato Golfem 1,6 D. Były wtedy upały więc warunki do jazdy na czystym oleju były idealne, i mogę powiedzieć że wolałem rzepak niż olej ze stacji. Silnik chodził całkiem inaczej i faktycznie tak jak by się zbierał lepiej. Czytałem gdzieś kiedyś testy z których wynikało że na roślinnym moc max jest taka sama jak na ON, ale jest za to wyższa na niższych obrotach i to by się zgadzało. Ogólnie bardzo miło wspominam tamto lato, tylko faktycznie, frytki jechałomrozoo pisze:niezgodze sie z toba grinch, zapytaj labiela on troche jezdzil na OR. Ja cale te lato tez, i wydaje mi sie ze lepiej sie zbieral od dolu, zero kopcenia jak temp 90c. <ok>
Co do dymienia to w 1,6 D nie zwróciłem akurat na to uwagi, ale przy domieszce z ON w Audi kopcił ciut mocniej, ale na biało oczywiście.
No właśnie, Solskier gdzież ty? My tu za radą czekamy.grinch pisze:... Solskier weź swoje 3 grosze dołóż :mrgreen:
ciekawy mod --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 co o nim sadzicie? Wraz ze wzrostem paliwa zwieksza sie dynamicznie kat wtrysku, przez co jest lepszy but I efektywniej spalane paliwo
Labiela mierzyleś jakie masz cisnienie na garczkach :?: bo to podstawa, wtryski moga byc nowki ale jak niebedzie odpowiedniego cisnienia sprezania to tez dupa z tego wyjdzie
[ Dodano: 2009-01-09, 10:18 ]
[ Dodano: 2009-01-09, 10:18 ]
przez ten zawor zwieksza sie cisnienie pompy przetlaczajacej ktorej cisnienie uzaleznione jest od predkosci obrotowej pompy i org cis na biegu jalowym wynosi 3bar a przy max predkoci obrotwej 6bar, cisnienie pompy ktore sie zwieksza wraz z predkoscia obrotowa wykorzystane jest do zmiany wyprzedzenia kąta wtrysku, jest ustawione fabrycznie i zmiana cisnienia pompy przetlaczajcej napewno zmieni kat wtrysku tylko w jakiej skali :?:mrozoo pisze:ciekawy mod --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 co o nim sadzicie? Wraz ze wzrostem paliwa zwieksza sie dynamicznie kat wtrysku, przez co jest lepszy but I efektywniej spalane paliwo
u Labiela komprecha na garach powinna byc git skoro palil w temp. ponizej -10C, co do moda to koles napisal ze trzeba delikatnie ten zaworek wbijac metoda prob i bledow az w obrotach bedzie za mocno klekotal[za duze wyprzedzenie] i popuscic troche i to jest to Z jego relacji wynika ze po tym chodzi jak przecinak w gornym zakresie RPM <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dokładnie. Nigdy nie miałem z nim najmniejszych problemów jeśli chodzi o odpalanie. Zawsze cyknie za pierwszym razem. Ostatnio w -17 po 12 godzinach stania też odpalił. Problem był tylko na drugi dzień kiedy zamarzło mi paliwo, ale to oczywiście nie wina silnika. Kompresję chętnie bym sobie sprawdził, z własnej ciekawości, ale szkoda mi kasy na coś co nie jest mi konieczne.mrozoo pisze:u Labiela komprecha na garach powinna byc git skoro palil w temp. ponizej -10C,
Co do tego moda to szkoda jedynie że nie ma jakiś konkretnych wartości ustawienia. Bo dochodzenie do tego metodą prób i błędów może być trudne.
fakt, trzeba czekac na rozwoj tamtegu tematu. Ale sam mod jest kuszaco prosty do wykonania Z tym paliwem to cyrki, niby czlowiek leje ze stacji a taki shit. Robilem ostatnio test, sloiczek ropy i do zamrazalki na noc -20, to juz konsystencja prawie mleka i gesta. Niema co sie dziwic ze problem z rozruchem pozniej. Do takich temp. przydalby sie elekt. przeplywowy podgrzewacz paliwa:D u siebie mam takowy tyle ze podgrzewany ciecza z malego obiegu do nagrzewnicy
trzeba by na stól probierczy pompe i probowac ale jak sie nie myle to tarcza z rolkami ma jakies max i moze brakowac regulacji, mozna tez wyjac jedna podkladke pod sprezyna ktora naciska na tloczek przesuwajacy tarcze z rolkami i wtedy tez powinien sie max kąt zwiekszycLabiel pisze:Co do tego moda to szkoda jedynie że nie ma jakiś konkretnych wartości ustawienia. Bo dochodzenie do tego metodą prób i błędów może być trudne.