[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto
zalezy o jaki max chodzi, o max regulacji ogolnie przez ten zaworek? To wtedy bankowo bedzie za mocno wyprzedzal i bedzie glosniej klekotal i wiecej palil analogicznie do zbyt wczesnego kata wtrysku. Mozna no niby statyczny dac do przodu ale wtedy ogolnie konsumpcja na ON wzrosnie w calym zakresie RPM, a tu chodzi o to zeby w tych gornych obrotach jak chce sie pociagnac i ma sie dobrze podlane paliwkiem zeby efektywniej spalal i ciagnal:D
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
No to niestety źle Ci się wydaje, zmiana wtryskiwacza na taki o wyższym ciśnieniu otwarcia czy też dodatkowo o większym otworze w rozpylaczu powoduje opóźnienie statycznego kąta wtrysku.mrozoo pisze:wydaje mi sie ze nie, bo kat wtrysku na sztywno ustawiasz i wtryski nie maja nic do tego.
Nie polecam tego ruszać a tym bardziej bez wymontowania pompy i regulacji tego ciśnienia na stole pobierczym. A jak słyszę ze robił to ktoś na słuch to już w ogóle brak mi słów.karol121 pisze:przez ten zawor zwieksza sie cisnienie pompy przetlaczajacej ktorej cisnienie uzaleznione jest od predkosci obrotowej pompy i org cis na biegu jalowym wynosi 3bar a przy max predkoci obrotwej 6bar, cisnienie pompy ktore sie zwieksza wraz z predkoscia obrotowa wykorzystane jest do zmiany wyprzedzenia kąta wtrysku, jest ustawione fabrycznie i zmiana cisnienia pompy przetlaczajcej napewno zmieni kat wtrysku tylko w jakiej skali :?:
dlatego zapytalem czy wie ktos w jakiej skali sie zmieni kat wtrysku, na stole probierczym ladnie wszystko widac jak kat sie zmienia i w jakiej skali oraz mozna zmierzyc cisnienie pompy przetlaczajacej gdzie w tdi jak sie nie myle max cis wynosi 8bar a w td 6bar, sam jestem ciekaw jak by to wszystko chodzilo po zwiekszeniu cisnienia i czy akurat bardziej wyprzedzony kat wtrysku bedzie mial dobry wplyw na spalanieSolskier pisze:No to niestety źle Ci się wydaje, zmiana wtryskiwacza na taki o wyższym ciśnieniu otwarcia czy też dodatkowo o większym otworze w rozpylaczu powoduje opóźnienie statycznego kąta wtrysku.mrozoo pisze:wydaje mi sie ze nie, bo kat wtrysku na sztywno ustawiasz i wtryski nie maja nic do tego.
Nie polecam tego ruszać a tym bardziej bez wymontowania pompy i regulacji tego ciśnienia na stole pobierczym. A jak słyszę ze robił to ktoś na słuch to już w ogóle brak mi słów.karol121 pisze:przez ten zawor zwieksza sie cisnienie pompy przetlaczajacej ktorej cisnienie uzaleznione jest od predkosci obrotowej pompy i org cis na biegu jalowym wynosi 3bar a przy max predkoci obrotwej 6bar, cisnienie pompy ktore sie zwieksza wraz z predkoscia obrotowa wykorzystane jest do zmiany wyprzedzenia kąta wtrysku, jest ustawione fabrycznie i zmiana cisnienia pompy przetlaczajcej napewno zmieni kat wtrysku tylko w jakiej skali :?: