Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 09 sty 2009, 23:11

na pewno przyspieszyć a bezpieczniejszy moim zdaniem advance mod
Ostatnio zmieniony 10 sty 2009, 00:02 przez Vision, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 09 sty 2009, 23:21

zalezy o jaki max chodzi, o max regulacji ogolnie przez ten zaworek? To wtedy bankowo bedzie za mocno wyprzedzal i bedzie glosniej klekotal i wiecej palil analogicznie do zbyt wczesnego kata wtrysku. Mozna no niby statyczny dac do przodu ale wtedy ogolnie konsumpcja na ON wzrosnie w calym zakresie RPM, a tu chodzi o to zeby w tych gornych obrotach jak chce sie pociagnac i ma sie dobrze podlane paliwkiem zeby efektywniej spalal i ciagnal:D

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 09 sty 2009, 23:26

mrozoo
w tym modzie chodzi o przyspieszenie wyprzedzenia ;-)
Ostatnio zmieniony 09 sty 2009, 23:41 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 09 sty 2009, 23:29

wiem vision:) rozkminialem tylko glosno

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 10 sty 2009, 00:02


Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 sty 2009, 13:05

mrozoo pisze:wydaje mi sie ze nie, bo kat wtrysku na sztywno ustawiasz i wtryski nie maja nic do tego.
No to niestety źle Ci się wydaje, zmiana wtryskiwacza na taki o wyższym ciśnieniu otwarcia czy też dodatkowo o większym otworze w rozpylaczu powoduje opóźnienie statycznego kąta wtrysku.
karol121 pisze:przez ten zawor zwieksza sie cisnienie pompy przetlaczajacej ktorej cisnienie uzaleznione jest od predkosci obrotowej pompy i org cis na biegu jalowym wynosi 3bar a przy max predkoci obrotwej 6bar, cisnienie pompy ktore sie zwieksza wraz z predkoscia obrotowa wykorzystane jest do zmiany wyprzedzenia kąta wtrysku, jest ustawione fabrycznie i zmiana cisnienia pompy przetlaczajcej napewno zmieni kat wtrysku tylko w jakiej skali :?:
Nie polecam tego ruszać a tym bardziej bez wymontowania pompy i regulacji tego ciśnienia na stole pobierczym. A jak słyszę ze robił to ktoś na słuch to już w ogóle brak mi słów.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 11 sty 2009, 20:36

... Po co wymyślać coś nowego jak wiadomo co trzeba zrobić tylko to jest trochę kosztowne :mrgreen:

Wsadzić FMIC Zrobić pompę na 11 mm wstawić Mocną turbinę oraz mocne wtryski i koniec :mrgreen:


... Jednak to są już koszty nie małe :roll:

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 13 sty 2009, 00:37

to nie TDI że trzeba wymieniać przy każdym większym modzie wtryski, TD w zupełności wystarczą oryginały od SB.Do tego moda bym podchodził raczej sceptycznie zalatuje mi stodołą ;-)

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 13 sty 2009, 21:55

Krzylu pisze:to nie TDI że trzeba wymieniać przy każdym większym modzie wtryski, TD w zupełności wystarczą oryginały od SB.Do tego moda bym podchodził raczej sceptycznie zalatuje mi stodołą ;-)

... Co Ci wiochą zalatuje :?:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 14 sty 2009, 07:43

Solskier masz racje ze po zmianie wtryskiwaczy na wiekszy opozni sie kat wtrysku, ale o ile pozniej to przyspieszyc skoro w ksiazce jest podana wartosc dla ori rozpylaczy 0,80-0,97?

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 14 sty 2009, 09:36

Solskier pisze:
mrozoo pisze:wydaje mi sie ze nie, bo kat wtrysku na sztywno ustawiasz i wtryski nie maja nic do tego.
No to niestety źle Ci się wydaje, zmiana wtryskiwacza na taki o wyższym ciśnieniu otwarcia czy też dodatkowo o większym otworze w rozpylaczu powoduje opóźnienie statycznego kąta wtrysku.
karol121 pisze:przez ten zawor zwieksza sie cisnienie pompy przetlaczajacej ktorej cisnienie uzaleznione jest od predkosci obrotowej pompy i org cis na biegu jalowym wynosi 3bar a przy max predkoci obrotwej 6bar, cisnienie pompy ktore sie zwieksza wraz z predkoscia obrotowa wykorzystane jest do zmiany wyprzedzenia kąta wtrysku, jest ustawione fabrycznie i zmiana cisnienia pompy przetlaczajcej napewno zmieni kat wtrysku tylko w jakiej skali :?:
Nie polecam tego ruszać a tym bardziej bez wymontowania pompy i regulacji tego ciśnienia na stole pobierczym. A jak słyszę ze robił to ktoś na słuch to już w ogóle brak mi słów.
dlatego zapytalem czy wie ktos w jakiej skali sie zmieni kat wtrysku, na stole probierczym ladnie wszystko widac jak kat sie zmienia i w jakiej skali oraz mozna zmierzyc cisnienie pompy przetlaczajacej gdzie w tdi jak sie nie myle max cis wynosi 8bar a w td 6bar, sam jestem ciekaw jak by to wszystko chodzilo po zwiekszeniu cisnienia i czy akurat bardziej wyprzedzony kat wtrysku bedzie mial dobry wplyw na spalanie

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 14 sty 2009, 13:59

... Z tego co się orientuje to Zaprzal z forum vw nie wymiał wtryskiwaczy tylko zmodził porządnie pompę na 11 mm, do tego dał suszarke i wyszło 170 PS

... Tylko ma mega turbo dziurę, podejrzewam że można było tego uniknąć stosując mniejszą suszarkę :mrgreen:

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 14 sty 2009, 18:13

grinch pisze:... Z tego co się orientuje to Zaprzal z forum vw nie wymiał wtryskiwaczy tylko zmodził porządnie pompę na 11 mm, do tego dał suszarke i wyszło 170 PS
cos mi sie jednak wydaje ze zmienial koncowki od mercedesa

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 14 sty 2009, 18:36

ma mega turbodziure ale za to silnik jeszcze chodzi, byl tam kolo co wsadzil turbo VNT i deptal od dolu i bodajze korby i panewki poszly, wiec zbyt duzo nm od dolu tez nei dobrze

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 14 sty 2009, 19:46


ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl