wielki dzieki jestes spoko ,a wsunie czekalem az ty mi dasz jakas rade.Solskier pisze:Czujnik położenia wału jest w bloku na wysokości filtra oleju. Sprawdź czy nie ma na sobie opiłków metalu. Co do wtrysku sterującego powinno być 93-99 Ohm - rezystancja cewki.
[1.9TDI 1Z] Wtrysk sterujacy.
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
misiek547: tak jak Solskier radził sprawdź koniecznie czujnik położenia wału - obejrzyj dokładnie przewód. U mnie niedość, że były opiłki to przewód byl delikatnie przetarty i momentami zwierało do masy powodując szarpnięcia w zupełnie losowych momentach. Dopiero jak sie przyjrzałem centymetr po centymetrze w dobrym swietle to zobacyzlem to przetarcie...
jak na razie nie mam problemu z wtryskiem sterującym pytam tak z góry bo podejrzewam coś z wtryskami bo gdy samochód się nagrzeje to auto zaczyna wariować na biegu jałowym strasznie trzęsie dziś może jak się uda zrobię logi i wrzucę na forum to powinno co nieco się rozświetlić
[ Dodano: 2010-03-10, 18:54 ]
kolego to ze są wyższe się zgadzam ale nie pasuje do końca mocowanie konkretnie chodzi o łapki przytrzymujące wtrysk na miejscu
[ Dodano: 2010-03-10, 18:54 ]
MARCIN 80B4 pisze:Jak dobrze pamięta to jeszcze do wymiany będą przewody wtryskowe bo wtryskiwacze dwu sprężynowe są wyższe
kolego to ze są wyższe się zgadzam ale nie pasuje do końca mocowanie konkretnie chodzi o łapki przytrzymujące wtrysk na miejscu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 23 lip 2008, 18:14
- Lokalizacja: Częstochowa-Radomsko
Ja sie podłacze pod temat. Mam problem z wtryskiem ster. a mianowicie gwint na który sie przykręca śrubkę od nadmiaru(powrotu) ma zdarty i przez to nie mogę dociągnąć i sączy mi sie paliwo po nim. Można to jakoś klejem jakims do gwintów albo zmienić sama obudowe bo posiadam taki sam wtrysk tylko na nim auto szarpało .
jest taki klej co nazywa się "DISTAL" to jest dwuskładnikowa żywica epoksydowa i powiem Ci że jest to jeden z najmocniejszych klei ale najpierw musisz dokładnie wszystko wyczyścić z paliwa za pomocą chusteczki albo bibuły i rozrobić niewielką ilość kleju i dać tylko na gwint śrubki oraz na podkładki miedziane (żeby nie ciekło bo nie dokręcisz mocno) i lekko skręć całość i zostaw to wszystko na noc do wyschnięcia potem załóż wężyki i będzie dobrze (jak zaczniesz składać w czasie krótszym niż 4h to klej nie będzie trzymał) <ok>Bocian1520 pisze:Ja sie podłacze pod temat. Mam problem z wtryskiem ster. a mianowicie gwint na który sie przykręca śrubkę od nadmiaru(powrotu) ma zdarty i przez to nie mogę dociągnąć i sączy mi sie paliwo po nim. Można to jakoś klejem jakims do gwintów albo zmienić sama obudowe bo posiadam taki sam wtrysk tylko na nim auto szarpało .
tylko pamiętaj żeby nie nałożyć za dużo kleju bo jak zatkasz powrót to możesz sobie biedy narobić
jeśli chodzi o ten klej to spotkałem jego dwa rodzaje, ten w niebieskiej i żółtej tubce ma czas wiązania min. 4h a ten w czerwonej i zielonej min. 24h