Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Wtrysk sterujacy.

Awatar użytkownika
piotr1269
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 11:55
Lokalizacja: JAVEA HISZPANIA

Post autor: piotr1269 » 11 sty 2009, 19:16

Solskier pisze:Czujnik położenia wału jest w bloku na wysokości filtra oleju. Sprawdź czy nie ma na sobie opiłków metalu. Co do wtrysku sterującego powinno być 93-99 Ohm - rezystancja cewki.
wielki dzieki jestes spoko ,a wsunie czekalem az ty mi dasz jakas rade.

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 08 mar 2010, 11:52

witam mam audiczke z 92 r i siedzi u mnie taki wtrysk sterujący 028130201A czy wtryski z młodszych modeli będą pasować doda ze jest on na długim kablu

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 08 mar 2010, 11:58

misiek547 pisze:witam mam audiczke z 92 r i siedzi u mnie taki wtrysk sterujący 028130201A czy wtryski z młodszych modeli będą pasować doda ze jest on na długim kablu
misiek547, to wtrysk jedno sprężynowy i takiego musisz szukać
czyli z młodszych modeli nie podejdzie, chyba że komplecik

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 08 mar 2010, 13:17

ale jak wymienię wszystkie 4 to nie ma żadnego problemu tak mogą być

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 08 mar 2010, 13:34

Jak dobrze pamięta to jeszcze do wymiany będą przewody wtryskowe bo wtryskiwacze dwu sprężynowe są wyższe

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 08 mar 2010, 13:54

aha dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 08 mar 2010, 23:33

misiek547: tak jak Solskier radził sprawdź koniecznie czujnik położenia wału - obejrzyj dokładnie przewód. U mnie niedość, że były opiłki to przewód byl delikatnie przetarty i momentami zwierało do masy powodując szarpnięcia w zupełnie losowych momentach. Dopiero jak sie przyjrzałem centymetr po centymetrze w dobrym swietle to zobacyzlem to przetarcie...

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 09 mar 2010, 06:45

jak na razie nie mam problemu z wtryskiem sterującym pytam tak z góry bo podejrzewam coś z wtryskami bo gdy samochód się nagrzeje to auto zaczyna wariować na biegu jałowym strasznie trzęsie dziś może jak się uda zrobię logi i wrzucę na forum to powinno co nieco się rozświetlić

[ Dodano: 2010-03-10, 18:54 ]
MARCIN 80B4 pisze:Jak dobrze pamięta to jeszcze do wymiany będą przewody wtryskowe bo wtryskiwacze dwu sprężynowe są wyższe


kolego to ze są wyższe się zgadzam ale nie pasuje do końca mocowanie konkretnie chodzi o łapki przytrzymujące wtrysk na miejscu

Bocian1520
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 23 lip 2008, 18:14
Lokalizacja: Częstochowa-Radomsko

Post autor: Bocian1520 » 14 kwie 2010, 21:10

Ja sie podłacze pod temat. Mam problem z wtryskiem ster. a mianowicie gwint na który sie przykręca śrubkę od nadmiaru(powrotu) ma zdarty i przez to nie mogę dociągnąć i sączy mi sie paliwo po nim. Można to jakoś klejem jakims do gwintów albo zmienić sama obudowe bo posiadam taki sam wtrysk tylko na nim auto szarpało .

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 15 kwie 2010, 10:07

Bocian1520 pisze:Ja sie podłacze pod temat. Mam problem z wtryskiem ster. a mianowicie gwint na który sie przykręca śrubkę od nadmiaru(powrotu) ma zdarty i przez to nie mogę dociągnąć i sączy mi sie paliwo po nim. Można to jakoś klejem jakims do gwintów albo zmienić sama obudowe bo posiadam taki sam wtrysk tylko na nim auto szarpało .
jest taki klej co nazywa się "DISTAL" to jest dwuskładnikowa żywica epoksydowa i powiem Ci że jest to jeden z najmocniejszych klei ale najpierw musisz dokładnie wszystko wyczyścić z paliwa za pomocą chusteczki albo bibuły i rozrobić niewielką ilość kleju i dać tylko na gwint śrubki oraz na podkładki miedziane (żeby nie ciekło bo nie dokręcisz mocno) i lekko skręć całość i zostaw to wszystko na noc do wyschnięcia potem załóż wężyki i będzie dobrze (jak zaczniesz składać w czasie krótszym niż 4h to klej nie będzie trzymał) <ok>

tylko pamiętaj żeby nie nałożyć za dużo kleju bo jak zatkasz powrót to możesz sobie biedy narobić :-(

jeśli chodzi o ten klej to spotkałem jego dwa rodzaje, ten w niebieskiej i żółtej tubce ma czas wiązania min. 4h a ten w czerwonej i zielonej min. 24h

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl