No to wynika z tego,że za wszystko odpowiada korek w zbiorniczku wyrównawczym.Gdyby był ok to zawór cisnieniowy powinien otworzyc sie i cisnienie nie powinno wzrosnąc tak bardzo.A cha dodam,że jak stan płynu jest na maksa i dobrze zakręcony korek to wtedy przewody sa twarde,gdy nagoracym silniku prubuje go poluzowac to wywala częśc płynu.Przy poluzowanym korku nie ma ciścienia w układzie i niby wszystko jest ok podczas jazdy samochod nie dymi nic sie nie dzieje no moze troche większa jest temperatura na wskazniku. Myslicie ,że powinienem znowu korek wymienic na inny i gdzie kupic na szrocie czy w sklepie?
POZDRAWIAM
[1.6TD RA/SB] Twarde weze ukladu chlodzenia.
Sprawdzałeś czy wąż z chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego jest drożny?Kolega w benzynie miał podobny problem i jak się okazało miał niedrożny króciec zbiorniczka wyrównawczego(chłopcy z komisu przed sprzedaża zakleili urwany kruciec zbiorniczka razem z otworem :shock: )najbardziej prawdobodobny zostaje jednak ten korek
Mam bardzo podobne objawy. Duże ciśnienie w wężach układu chłodzenia. Doprowadziło to do rozszczelnienia nagrzewnicy.
Podejrzewałem uszczelkę pod głowicą ale oprócz tych węży żadnych innych objawów nie ma (olej czysty, z rury wydechowej ok, w zbiorniczku wyrównującym nie ma bąbelków) więc może to także przyczyna tego korka.
Mam pytanie: gdzie mogę kupić taki korek do tego zbiornika wyrównującego ? Znacie może jakiś sklep w Warszawie albo sklep internetowy gdzie mogę to kupić ?
Podejrzewałem uszczelkę pod głowicą ale oprócz tych węży żadnych innych objawów nie ma (olej czysty, z rury wydechowej ok, w zbiorniczku wyrównującym nie ma bąbelków) więc może to także przyczyna tego korka.
Mam pytanie: gdzie mogę kupić taki korek do tego zbiornika wyrównującego ? Znacie może jakiś sklep w Warszawie albo sklep internetowy gdzie mogę to kupić ?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
dziku81, korek (zamiennik) kupisz praktycznie w każdym nieco lepiej zaopatrzonym sklepie motoryzacyjnym i kosztuje od 10 do 20 zł. Ale osobiście radzę wybrać się do ASO (Autoryzowana Stacja Obsługi - np. Skody, będzie taniej) i kupić oryginalny korek bo z zamiennikami bywa bardzo różnie, a to nie trzymają parametrów, a to szybko ulegają awariom, a to mają za długie ścianki i mimo dokręcenia nie zamykają zbiornika itp. itd. Koszt niestety ok. dwukrotnie wyższy niż zamiennika.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Skoda to obecnie koncern VAG i wiele części jest identycznych. Nie wiem na 100% czy akurat korek pasuje, podejrzewam, że tak, unifikacja części to jedna z podstawowych zasad ekonomii.
W każdym razie w W-wie masz chyba kilka ASO VW, Audi i Skody więc możesz się zorientować na miejscu. Odkręć swój korek i podjedź z nim do ASO i zapytaj czy takowy dostaniesz.
W każdym razie w W-wie masz chyba kilka ASO VW, Audi i Skody więc możesz się zorientować na miejscu. Odkręć swój korek i podjedź z nim do ASO i zapytaj czy takowy dostaniesz.