Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.

ODPOWIEDZ
myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 28 sty 2009, 20:45

MARCIN 80B4 pisze:myster, zasadnicze pytanie jakiej firmy zamontowałeś podkładki termicznie pewnie jakieś no name a tu jest różnica w jakości i to spora
pojeździj jeszcze trochę jak się nie zassie kup jakieś porządne podkładki termiczne
nie wiem jakie kolego kupilem ale malo nie kosztowaly bo 3zl sztuka :/. ale jeszcze troche posmigam i zobaczymy co z tego wyjdzie.
A moze powiesz w jakie podkladki sie na pszyszlosc zaopatrywac ?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 sty 2009, 13:04

Co Wy wymyślacie jest to zwykła miedziana podkładka, a nie żaden termiczny wynalazek. Poza chciałbym zauważyć że temat zbacza z wątku i jak pójdzie za daleko to wyląduje w koszu.

tadeuszob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 02 sie 2008, 12:35
Lokalizacja: okolice Torunia

Post autor: tadeuszob » 02 lut 2009, 09:55

Witam, napisalem co zrobiłem i ile wyszło na hamowni, atu kpiny przeciez nienapisałem ile było w seri bo tego niewiem. Po zhamowaniu facet wyskoczył z samochodu jak popażony krzycząc ale potwór. Oglądal orgilalne zcalaki bardzo długo bo myślał że był już chipowany ale nie, były orginałne. Moc podniusł tylko o 9KM. bo jak chciał wiecej to już strasznie kopcił, poprostu turbo wiecej już niedało rady napompowac.

[ Dodano: 2009-02-02, 09:59 ]
A firma to AGMA-CHIP TUNING z Torunia.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 02 lut 2009, 10:21

tadeuszob pisze:Witam, napisalem co zrobiłem i ile wyszło na hamowni, atu kpiny przeciez nienapisałem ile było w seri bo tego niewiem
nikt tu z ciebie nie kpi tylko nie chce sie wierzyc ze po zmianie wtryskow z 1z na AFN i po zmianie zakresu dawki moc wzrosla o 30KM a moment o 63Nm, to badzo duzo jak na taka mala zmiane, poczytaj posty o samaje zmianie wtryskow z 1z na AFN i zobaczysz o ile sie zwieksza moc po takim modzie, to co ty napisales jak dla mnie jest nie realne bez urazy i nie mowie ze to twoj bład moze sie pomylil ten co hamował autko

tadeuszob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 02 sie 2008, 12:35
Lokalizacja: okolice Torunia

Post autor: tadeuszob » 02 lut 2009, 10:37

przed wymianą wtrysków scigalem sie z oplem vectrą 1.6-16v 100KM.(na trasie) i audi niedawało sie, momentami było nawet duzo szypsze.

[ Dodano: 2009-02-02, 12:47 ]
dodam tylko że te silniki mają dużo wiekszą moc odtego co podaje producent

mikrus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 19 cze 2008, 23:04

Post autor: mikrus » 02 lut 2009, 13:52

tadeuszob pisze:oplem vectrą 1.6-16v 100KM
ze tak powiem od siebie-takie vectry to ja robie swoją starą vectrą a z silnkiem 1.7 TD <ok>

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 02 lut 2009, 15:46

same wtryski napewno tyle nie dadzą ale jak do tego dowali kosmiczną dawkę to może mu tyle podskoczyć :-P przecież moc zależy od dawki a nie od tego czy to CHIP czy "ADAPTACJE" <ok>

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 02 lut 2009, 16:15

tadeuszob pisze:bo jak chciał wiecej to już strasznie kopcił, poprostu turbo wiecej już niedało rady napompowac.
pewnie dlatego, że wastegate upuszczał, trzeba skrócić sztangę. oczywiście jeśli turbo jest zdrowe

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 02 lut 2009, 16:22

skrócić sztangę to można w TD, tutaj trzeba oszukać map sensor bo inaczej ECU wraz uwali ciśnienie przez zmianę wysterowania N75

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 02 lut 2009, 21:43

UKI_XX pisze:przecież moc zależy od dawki a nie od tego czy to CHIP czy "ADAPTACJE" <ok>
No i tu się mylisz to co robisz w adaptacjach (zmiana dawki na nastawniku) to odbywa się w zakresie do 2500obr. A nie w zakresie całej mapy. Poza tym w mapie jest coś takiego jak ograniczenie momentu czego nie zmienisz w adaptacjach i nie "rozkręcisz" fury bez tego.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 03 lut 2009, 23:46

Wlasnie zmienilem wtryski na AFN. Mam zrobiony program jeszcze do 1z jednak roznica we wtryskach jest duza. Teraz chodzi tak jak wczesniej z rezystorem 8-)

Na dniach jade zrobic korekte softu, mam nadzieje ze 120 km / 290nm będzie ;]

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 03 lut 2009, 23:57

Ross, pierburg, czy bosch?

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 11 mar 2009, 10:55

moim zdaniem wymiana wtrysków na wieksze (205 lub 216) to podstawa tuningu 1Z

zwykle seryjne wtryski w 1Z mają >300 tys km i cisnienia realne to 160/260 Bar, poza tym dziurki małe ...

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 11 mar 2009, 16:24

dokładnie, jeżeli spojrzysz na wykres momentu przy seryjnych 194 to przy ok 2300rpm będziesz maił powiedzmy 285Nm ale ze wzrostem obrotów moment strasznie leci w dół i przy 4000rpm będziesz miał tyle samo co seria :-/ a większe wtryski powodują że moment będzie miał bardziej płaską charakterystykę mimo takiego samego (zależnie od ustawionej dawki) maksymalnego <ok>

BolczykB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 07 lut 2008, 00:25
Lokalizacja: WOR

Post autor: BolczykB4 » 11 mar 2009, 23:02

Witam, założyłem nowe doły wtrysków od AFN do 1Z i wydało 101HP 230Nm (bez żadnych innych zmian),
po chipie Vtech 126Km 297Nm. Można zrobić wiecej ale narazie starczy tyle, autko jest dużo jeżdżone (3,5-5kkm/miech). Chyba spoko Panowie, nie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl