Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.

ODPOWIEDZ
UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 11 mar 2009, 23:24

ładny wykresik ;-) same wtryski i prawie AFN (seria 240Nm a tu 230Nm) do tych prawie 300Nm po virusie to AWX ze swoimi 285Nm niebardzo podskoczy :-P

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 11 mar 2009, 23:28

echhh te pierburgi... Ładny wykresik.

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 12 mar 2009, 10:16

echhh te pierburgi... Ładny wykresik.
wykresik ładny, moc w dieslu bierze sie z PALIWA, wiec najwieksze przyrposty daje remap i wymiana końcówek na wydajniejsze

a przepływka... hm mozna dawke w sofcie uniezależnic od LMM, tylko np od doładowania :)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 12 mar 2009, 12:24

niby tak tylko że słuszne jest to w czystych i 100% sprawnych silnikach, jeżeli masz sprawną recyrkulację i chociaż troche zasyfiony kolektor i kanały dolotowe to zmniejsza się ilość powietrza zasysanego przez silnik mimo takiej samej wartości ciśnienia doładowania przez co wzrasta zadymienie a tym samym zabijanie dolotu sadzą i taka reakcja łańcuchowa prowadząca do mocnego przytkania dolotu i spadku mocy :-/

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 12 mar 2009, 13:49

cowboy pisze:a przepływka... hm mozna dawke w sofcie uniezależnic od LMM, tylko np od doładowania :)
Nie chodzi mi tu o sam przepływomierz, ale o ogół różnic w osprzęcie 1z na boschu i na pierburgu. To powiedzmy tylko taki "znak rozpoznawczy".

Awatar użytkownika
cowboy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:39

Post autor: cowboy » 12 mar 2009, 14:17

UKI_XX pisze:jeżeli masz sprawną recyrkulację i chociaż troche zasyfiony kolektor i kanały dolotowe to zmniejsza się ilość powietrza zasysanego przez silnik mimo takiej samej wartości ciśnienia doładowania przez co wzrasta zadymienie a tym samym zabijanie dolotu sadzą i taka reakcja łańcuchowa prowadząca do mocnego przytkania dolotu i spadku mocy
no tak ale jak ktoś modzi to powinien zacząć od zatkania EGR i sprawdzenia / wyczyszczenia dolotu :) wywalenia zabetonowanego katalizatora itd - przy przelotach powyzej 300 tys km to podstawa :)

BolczykB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 07 lut 2008, 00:25
Lokalizacja: WOR

Post autor: BolczykB4 » 12 mar 2009, 14:48

Kata wydłubałem dawno temu, dolot kiedyś był czyszczony, EGR zamknięty przez zdjęcie wężyka podciśnienia.

To są dodatki, większe wtryski to podstawa dłubania (mam 336kkm przebiegu a ile naprawdę to tylko wał korbowy wie :)

włożyłem wtryski AFN bo ASV nie znalazłem :( ale i tak polecam, warto

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 22 maja 2009, 00:14

Panowie a ja mam takie pytanie lajkowe wręcz.
Wymieniając wtryski muszę wymieniać/przerabiać coś jeszcze czy tylko, stare Out a nowe In ;-)
Pozdro

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 22 maja 2009, 00:53

wymieniasz i tyle :)

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 22 maja 2009, 09:58

Ok dzięki za info, teraz szukać tylko AFN-a na szrocie i przeszczep ;-)

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 23 maja 2009, 15:11

dardaw2 tylko nie zapomnij o nowych podkładkach pod wtryskiwacze.

Widziałem że masz audi z 93 więć możesz mieć wtryskiwacze jednosprężynowe to wtedy trzeba wymieniać więcej rzeczy oprócz wtrysków a jeśli masz wtryskiwacze dwuspreżynowe(długie) to same wtryski i OK.

[ Dodano: 2009-05-23, 19:59 ]
Ja u siebie miałem wtryskiwacze jednosprężynowe i wiem co trzeba wymienić by założyć te np od AFN-a

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 23 maja 2009, 20:26

dardaw2 pisze:Ok dzięki za info, teraz szukać tylko AFN-a na szrocie i przeszczep ;-)
Jeden z kolegow z AKP sprzedaje kpl. od AFN... zerknij tutaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewforum.php?f=2

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 maja 2009, 20:41

Ross pisze:wymieniasz i tyle :)
No nie do końca. Warto jeszcze sprawdzić i zazwyczaj ustawić statyczny kąt wtrysku który prawie zawsze ulega zmianie.

PS> Mam do sprzedania Wtryski 0.216 Bosch Końcówki po przebiegu 15tyś km. Obsady ALH 220bara. W razie czego PW.

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 23 maja 2009, 21:22

Teraz jeszcze nie kupuję, jeszcze jakiś miesiąc i założę.
A co trzeba robić jak mam te jedno sprężynkowe?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 maja 2009, 22:35

jak masz jednosprężynowe to wymieniasz wtryski razem z przewodami do pompy oraz wykręcasz szpilki i dajesz śruby do podpórek a pod podpórki dajesz kawałek tulejki lub czegoś podobnego (1cm) aby podpórki były ustawione poziomo <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl