[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.
niby tak tylko że słuszne jest to w czystych i 100% sprawnych silnikach, jeżeli masz sprawną recyrkulację i chociaż troche zasyfiony kolektor i kanały dolotowe to zmniejsza się ilość powietrza zasysanego przez silnik mimo takiej samej wartości ciśnienia doładowania przez co wzrasta zadymienie a tym samym zabijanie dolotu sadzą i taka reakcja łańcuchowa prowadząca do mocnego przytkania dolotu i spadku mocy
no tak ale jak ktoś modzi to powinien zacząć od zatkania EGR i sprawdzenia / wyczyszczenia dolotu wywalenia zabetonowanego katalizatora itd - przy przelotach powyzej 300 tys km to podstawaUKI_XX pisze:jeżeli masz sprawną recyrkulację i chociaż troche zasyfiony kolektor i kanały dolotowe to zmniejsza się ilość powietrza zasysanego przez silnik mimo takiej samej wartości ciśnienia doładowania przez co wzrasta zadymienie a tym samym zabijanie dolotu sadzą i taka reakcja łańcuchowa prowadząca do mocnego przytkania dolotu i spadku mocy
dardaw2 tylko nie zapomnij o nowych podkładkach pod wtryskiwacze.
Widziałem że masz audi z 93 więć możesz mieć wtryskiwacze jednosprężynowe to wtedy trzeba wymieniać więcej rzeczy oprócz wtrysków a jeśli masz wtryskiwacze dwuspreżynowe(długie) to same wtryski i OK.
[ Dodano: 2009-05-23, 19:59 ]
Ja u siebie miałem wtryskiwacze jednosprężynowe i wiem co trzeba wymienić by założyć te np od AFN-a
Widziałem że masz audi z 93 więć możesz mieć wtryskiwacze jednosprężynowe to wtedy trzeba wymieniać więcej rzeczy oprócz wtrysków a jeśli masz wtryskiwacze dwuspreżynowe(długie) to same wtryski i OK.
[ Dodano: 2009-05-23, 19:59 ]
Ja u siebie miałem wtryskiwacze jednosprężynowe i wiem co trzeba wymienić by założyć te np od AFN-a
Jeden z kolegow z AKP sprzedaje kpl. od AFN... zerknij tutaj:dardaw2 pisze:Ok dzięki za info, teraz szukać tylko AFN-a na szrocie i przeszczep
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewforum.php?f=2