na "DIESEL" po kilku sekundach po dopaleniu auta AC zgłasza mi brak ciśnienia oleju mrugającą "olejarką", natomiast jak przełączę na "BENZIN" nie ma tego problemu.
Czujniki oleju sprawdzałem na MC ( a raczej kontrolkę oleju



Na podłączonym AC i ustawionym na "BENZIN" odłączyłem niebieski czujnik i dałem do masy - wynik AC NIE zasygnalizował niskiego ciśnienia oleju, więc białego już nie sprawdzałem. W ustawieniu na "DIESEL" w ogóle nie sprawdzałem czujników, gdyż to nie miałoby sensu bo za każdym razem chwilę po dopaleniu AC sygnalizował mi niskie ciśnienie oleju.
Piny podłączone z MC do AC, sprawdzałem trzy razy, czy dobrze podłączyłem, numer AC to 8A0 919 067 D. Forumowicz, który mi to sprzedał mówił, że jest na 99.9 % sprawny i że pochodzi z silnika benzynowego rzędowego o pojemności 2.0, gdyż sam go wykręcał z niego.
Więc w czym jest problem, uszkodzone AC czy muszę inaczej piny podłączyć :?:
I jeszcze jedno, jak przytrzymuje przycisk od sprawdzania funkcji AC i nie puszczając go przekręcam zapłon, pojawia się wersja kodowania. np "41" albo "42" albo "46" w zależności na jaką pozycje przestawiłem pokazany na zdjęciu wyżej przełącznik to druga cyfra ma wartości od 1 do 6, czyli wnioskuje z tego, że jednak jest to moduł od silnika rzędowego.