chm... to ja już nie kumam... no właśnie - o co tam kaman ?
są tam 2 "automaty"
górny i dolny
PS - zdjęcie nie jest moje - więc proszę go nie komentować
górny (w kolorze zbiorniczka wyrównawczego od płynu chłodzącego) cały czas rozłączony (gdy pedał hamulca jest w stanie spoczynku)
i łączy obieg w chwili gdy pedał zostanie wciśnięty.
2 kabelki (czerwono-czarny i żółto-czarny)
czerwono-czarny "idzie" do światła stopu, więc założyłem że żółto-czarny powinien mieć napięcie, a nie ma.
ten drugi "automat" (czarny) już nie pamiętam co robi... albo to samo, albo dokładnie odwrotną rzecz i nie sprawdzałem czy tam są jakieś napięcia.
jak to dokładnie powinno być ?
gdzie co powinno się znajdować ?
[1.9TDI 1Z] Identyfikacja silnika i błąd (VAG).
Ten jasny włącznik jest przenaczony do włączania światła stopu. Ten czarny służy do tempomatu i w niektórych modelach silników diesla dostarcza sygnału o hamowaniu do sterownika silnika.
W pozycji jak na zdjęciu biały powinien przewodzić, natomiast czarny stanowic przerwę.
Czerwony z czarnym paskiem powinien mieć połączenie z komputerem silnika. W tej samej wtyczce włącznika stop powinien być też przewód plusowy - czerwony z zółtym paskiem.
W pozycji jak na zdjęciu biały powinien przewodzić, natomiast czarny stanowic przerwę.
Czerwony z czarnym paskiem powinien mieć połączenie z komputerem silnika. W tej samej wtyczce włącznika stop powinien być też przewód plusowy - czerwony z zółtym paskiem.