Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 90KM ABK] Szyby elektryczne

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 17 mar 2009, 15:26

niestety trzeba szukać okazji bo często się pojawiają całe komplety za nawet niezłą cenę.możesz też kupić wszytko osobno ale pewnie dużo więcej ci za to wyjdzie...

guma19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 23 mar 2009, 16:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: guma19 » 23 mar 2009, 16:05

Witam jesli chodzi o szyby to może wystarczyć rozebrać moduł i delikatnie przemyć styki. Ja mam audi dopiero od miesiąca ale miałęm problem z szybami i to pomogło.
Poza tym u mnie ten modułjest czarny firmy SIEMENS.
POZDRO!!!

Awatar użytkownika
Memento87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 18 wrz 2008, 10:46

Post autor: Memento87 » 25 mar 2009, 16:51

Wielkie dzięki Mobilek za pomoc. Przyczyną usterki były zimne luty na module. Znajomy znawca sprzętu RTV naprawił to w 2 minuty za darmo :) Jeszcze raz wielkie dzięki :)

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 25 mar 2009, 19:29

Cieszę się że mogłem pomóc <ok>
Bez ściemy, krótko i na temat.

seta81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 01 kwie 2009, 20:18

Post autor: seta81 » 01 kwie 2009, 20:46

podłącze się pod temat bo mam podobny problem
w moim cabrio od początku ciężko chodziła prawa przednia szyba
ale ostatnio problem jest dużo większy bo działa przez jakiś czas a za chwile staje i koniec
ani w dół ani do góry
inne szyby działają perfekt
dzisiaj sprawdziłem wszystko zgodnie z zaleceniami podanymi wyżej i co stwierdziłem
- prowadnice nasmarowane
- moduł sterujący ok czyli na wejściu jest 12+ i na wyjściu jest 12+(dla bezpieczeństwa przelutowałem niektóre miejsca)
- bezpiecznik termiczny podaje napięcie na moduł
- przełączniki sprawdzone i są ok
- przewody między przełącznika przedzwonione i są ok
- przy zablokowanej już szybie przełącznik podaje napięcie na silnik
- wciskając przełącznik od strony kierowcy do zamykania szyby pasażera lub przełącznika między siedzeniami do wszystkich szyb(taki jest w modelu cabrio), przy zamykaniu gaśnie kontrolka na przełączniku pasażera i jest duże obciążenie bo przygasa inna elektryka i silnik spowalnia, przy otwieraniu nie ma takich objawów
- po jakimś czasie szyba działa ale po kilku opuszczaniach i podnoszeniach znowu staje

wnioskuję, że to silnik jest walnięty ale może macie jeszcze jakieś propozycję co można sprawdzić??

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 01 kwie 2009, 21:04

seta81 pisze:wnioskuję, że to silnik jest walnięty ale może macie jeszcze jakieś propozycję co można sprawdzić??
Prawdopodobnie dość ciężko chodzi Ci szyba w prowadnicy (możliwe że jest źle wyregulowana w stosunku do drzwi lub pokrzywiona) lub bezpiecznik bimetalowy w silniku jest przegrzany lub zbyt czuły na obciążenie.
Bez ściemy, krótko i na temat.

seta81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 01 kwie 2009, 20:18

Post autor: seta81 » 01 kwie 2009, 21:45

jak najlepiej sprawdzić prowadnice i bimetal??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lusterka, szyby, szyberdach.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga