Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABK] Modyfikacja - kompresor czy turbo ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

Post autor: koko666 » 03 sty 2008, 00:50

kazdy wie ze najfajniej jest miec cos co nie wyglada a jedzie...tak pewnie jest z mocnym audi 80 i jeszcze w sedanie lub kombi najlepiej... szczerze to czerpie lekka radosc jak widze zdziwione miny gosci ktorych moja b4 robi jak chce :) i nie chodzi tu o rywalizacje z mojej strony, bardziej o utarcie nosa cwaniakom w civic'ach z duzymi spojlerami...
moze jestem zbyt "praktyczny", ale zwyczajnie wole kupic sobie za jakis rok s4 2,7 biturbo niz wkladac w moje b4 jakies 30 tys... ale nie uwazam ze jest to zly pomysl, z pewnoscia ciekawy i nowatorski, choc wolalbym a4. mialem juz kilka samochodow i doszedlem do wniosku ze tuning jest malo oplacalny, a kazde nowe auto kocha sie bardziej niz stare. no i z autem sie slubu nie bierze, maks 2 lata i inne, dlatego tez nie pakuje w nie gory pieniedzy...

Myciej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 25 maja 2008, 10:08
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Myciej » 02 kwie 2009, 08:47

Panowie a mam takie pytanie co myślicie o zakładaniu turbo do silnika 2.8 AAH??

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 02 kwie 2009, 12:36

A masz z 15 tysiecy ? Jak tak to myśle że nie ma problemu :mrgreen: Już chyba latwiej byłoby go wywalić i wstawic 2.7bt.

Myciej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 25 maja 2008, 10:08
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Myciej » 02 kwie 2009, 14:23

No co ty gadasz po co 15 tys?? a nie chcem zrobić z audi promu kosmicznego

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 02 kwie 2009, 17:49

http://allegro.pl/item600821745_elektry ... _mocy.html

Możesz założyc tez cos takiego... Ale masz V6 i potrzebujesz po 1 na głowice... Troche drożej wyjdzie no ale trudno, takie już jest V6. Ale naprawde warto :!: od 15-20% przyrostu, chyba wystarczy co nie :?:

P.S Można coś podobnego wykrzesać z wiatraczków do kompa, tylko trzeba jakies mega mocne znaleźć.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 02 kwie 2009, 17:56

Tak jak Labek pisze, byłby to najrozsądniejszy pomysł na uzyskanie dodatkowych km.

Znam pełno ludzi, co jeżdżą z takim czymś i są bardzo zadowoleni, jeden posiada regulacje, działa to na zasadzie, kompresora, z dołu ma bardzo dużo Nm.

Myciej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 25 maja 2008, 10:08
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Myciej » 02 kwie 2009, 22:11

ooo no to ciekawe rozwiazanie .Jak zorganizuje kaske i kupie potrzebne rzeczy to napisze i poprosilbym o wyjasnienie wtedy wszystkiego co i jak zalozyc ;]


Pozdrawiam

mewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 01 lut 2009, 13:37
Lokalizacja: Wrocław/Tarnobrzeg

Post autor: mewa » 03 kwie 2009, 01:48

Ciekaw jestem jak taka turbinka będzie się miała w ABK. Niedawno nabyłem taki silnik z myślą stworzenia małej rajdówki (typ 81/85 B2) Na pewno wiele osób stwierdzi, że to głupota, że lepiej kupić coś większego i dopiero wtedy się bawić. Pewnie bym tak zrobił, ale silnik trafił mi się praktycznie za darmo, więc postanowiłem wykorzystać okazje...

Myciej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 25 maja 2008, 10:08
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Myciej » 03 kwie 2009, 08:27

mewa, raczej jeżeli jest okazja to czemu nie skorzystać ;] :-)

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 03 kwie 2009, 10:23

Tak samo jak do silnika ABC/AAH tyle, że jedna styknie do ABK.

mewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 01 lut 2009, 13:37
Lokalizacja: Wrocław/Tarnobrzeg

Post autor: mewa » 03 kwie 2009, 12:20

Jest to ciekawe rozwiązanie. Wiadomo, że o jakimś gigantycznym przyroście mocy nie ma co tu marzyć, ale na początek można spróbować. Dokształce się nie co w tym temacie i być może wykorzystam to u siebie w qpejce.

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 03 kwie 2009, 13:50

Ja wiem czy 15-20% to nie duzy przyrost, dla mnie spory.

Awatar użytkownika
nowi2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 09 mar 2009, 09:39
Lokalizacja: Jawidz/Lublin

Post autor: nowi2 » 03 kwie 2009, 16:36

szkoda ze ta elektryczna turbinka nie spełni sie w ng :-( :-(

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 03 kwie 2009, 16:39

A czemuż to niby nie ?

Awatar użytkownika
nowi2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 09 mar 2009, 09:39
Lokalizacja: Jawidz/Lublin

Post autor: nowi2 » 03 kwie 2009, 16:42

"Turbinę montuję się za filtrem powietrza, lecz przed przepływomierzem."

jak to zrobisz w ng? :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl