powracam na forum, bo kurde dalej nie działa moja B4 jak należy

Otóż, od momentu kupna mojej B4 na przepływce Pierburga, miałem takie oto problemy (od grudnia 2007):
- kopcenie i brak mocy - dziurawy wąż od IC->Turbo (dosztukowany z innego węża, bo przy okazji wyszedł problem z dosztukowaną turbosprężarką od chyba Golfa TD (KKK) o tym potem

- brak mocy ciąg dalszy - wymiana N75 na nowy u forumowicza Adamm - nie pomogło, ciągle nie leciał jak powinien i ucinał moc przy ok 120km/h
- problem z odpalaniem auta, powietrze w wężykach paliwowych oraz falowanie obrotów, szarpanie przy "równej jeździe" - rozwiązane dzięki forumowiczowi Adamm - wymiana nastawnika pompy wtryskowej oraz ustawienie poprawne kąta wtrysku. Problem z powietrzeb rozwiązany ponieważ wraz z kolegą Adamm zauważyli, że metalowy "bolec" na który idzie gumowy wężyk był luźny - przyspawany i problemu już nie ma problemu z odpalaniem, silniczek po wymianie nastawnika chodzi równiutko, pali od kopa, nie ma powietrza w wężykach i nie szarpie przy równej jeździe - za to ogromnie dziękuję.
W końcu ostatnio podczas wizyty w Warszawie, skorzystałem ponownie z usług Adamm, ponieważ nie wiedziałem co powoduje ten lag na wysokich obrotach oraz ucinanie mocy, kupiłem w końcu na szrocie turbosprężarkę od TDi'ka, taką jaka być powinna (dolod od IC od dołu, w końcu pasują oryginalne węże i nie trzeba nic dosztukowywać). Adamm pięknie to wszystko poskładał, ALE (właśnie kuźwa zawsze jest jakieś ALE...) sam zauważył, że po montażu nie ma mocy dalej, wymienił 4 wtryskiwacze (miał akurat 4 na półce), ale to nie pomogło, przejechaliśmy się po mieście, faktycznie zmulony lekko. Objawy takie, że np na 3 biegu dostaje "kopa" dopiero przy ok 60km/h, ponadto zauważyłem, że nie słychać tego "świszczenia" turbiny, które przy tej dosztukowanej od TD było słyszalne przy przyspieszaniu, co mnie troszkę zmartwiło. Natomiast wymiana tej turbosprężarki rozwiązała problem z ucinaniem mocy, bo wracałem z Wawy, to bez problemu szedł ponad 120, bez żadnych problemów (poza tym lekkim zamuleniem), więc przynajmniej jeden kłopot z głowy.
Jedynym pomysłem Adamm'a było to, że prawdopodobnie pompa wtryskowa jest do sprawdzenia, bo inne parametry zostały sprawdzone. I teraz kurde sam nie wiem co z tym fantem zrobic

Dzisiaj zrobiłem komplet logów, proszę o ich ocenę i ew zależność z opisywanym przeze mnie problemem, ewentualnie co jeszcze mogę sprawdzić, żeby wykluczyć inne rzeczy?
Hmm tak nie wiem odnośnie tych wtrysków, czy one mogłyby to powodować, czy nie? (na poprzednich-moich Adamm sprawdzał te wtryski za pomocą jakiegoś miernika, czy coś :mrgreen:, ale nie wiem, czy sprawdzał po ich wymianie), ew jak to sprawdzić można?
Co byście teraz sugerowali, żeby ten problem rozwiązać? Szczególnie martwi mnie, że ta turbina nie świszczy, a chyba powinna...
Normalnie załamka...A boję się, żeby kuźwa "fachowcy" nie kazali wymieniać całego auta :mrgreen:
aha EGR został zaślepiony, czy to widać w logach? (w któyrm miejscu?)
--------------------------
Grupa Statyczna Normalna--
--------------------------
000
001
003
004
007
013
-------------------------
Grupa Statyczna BASIC: -
-------------------------
000
003
004
011
-------------------
Grupa dynamiczna -
-------------------
000
001
003
004
008
010
011