[ABC] Czy oplacalny jest remont silnika
moim zdaniem remontować bo jeśli dobrze chodzi to założysz mu tylko pierścionki i uszczelniacze i będzie śmigał (uszczelek nie piszę bo to chyba logiczne ) a koszt pierścieni to myślę że ok 200 złotych i uszczelniaczy na zawory to ok 30 i plus 300-350 resztę uszczelek + robota wiec myślę że remontować.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 09 sie 2008, 12:58
- Lokalizacja: Elbląg
Po złozeniu i odpaleniu samochodu pochodził jakas 1h i przy 3000 obr/ min w miejscu poszło koło zębate wałka rozrzadu, przerwał sie pasek, doszło do Kolizji zaworów. Na szczescie bez hydropopychaczy. Oddałem głowice do palnowania wymiany zaworów i uszczelniaczy zaworów. Jezeli chodzi o rozłozenie wszystkiego to uwierz mi, ze jest to bardzo proste i nie trzeba mechanika tylko odpowiednich kluczy, które mozna kupic w kazdym motoryzacyjnym sklepie. Jezeli chodzi o wymiane pierscieni to nie jest ona taka prosta, ponieważ jak odkrecisz miske olejową z tego co zauwazyłem, nie masz odpowiedniego dostepu zeby wyjąć tłoki, wiec trzeba rozkrecać dalej. Jak nie rozkrecisz to sie nie nauczysz. Najwiecej kłopotu jest z podłączeniem wszystkich kabli do wtrysków benzynowych i gazowych, żeby były w ładzie i składzie,byś mogł pozniej założyć pokrywe. Ja robiłem zdjecia zeby pozniej sie nie pomylić. Wiec działaj mnie cały remont wyniósł jakies 3000 zł oczywiscie włącznie z uszkodzeniami zewnetrzyni po stłuczce. Powodzenia!;]
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 23:02 przez Bereton, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak bys chciał zobaczyc zdjecia z remontu, albo potrzebujesz wymiarów kluczy do głowicy bo jest dziwny kluczyk;] to pisz jak jestes z Lublina to mam także dobry warsztat co planuje głowice i wymienia zawory itp oraz mam duze znizki w hurtowniach motoryzacyjnych;];]MAX:PP. Wiec pisz jak Ci cos trzeba. Pozdro.
Kolego, na przyszłość nie baw się Caps'em, bo to zabronione jest!
[ Dodano: 2009-04-09, 19:18 ]
Aha Ja zmotany jestem;] Nie jesteś z LUBLINA;] :PP
Kolego, na przyszłość nie baw się Caps'em, bo to zabronione jest!
[ Dodano: 2009-04-09, 19:18 ]
Aha Ja zmotany jestem;] Nie jesteś z LUBLINA;] :PP
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2009, 22:46 przez Bereton, łącznie zmieniany 1 raz.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Klucz do głowicy to zwykły torx, rozmiaru już nie pamiętam coś koło 12.. (edit, sprawdziłem 10-tka ) ale mogę sprawdzić, tylko sobie trzeba porządny kupić żeby się na śrubie nie rozleciał, koszt 1 porządnej sztuki która wytrzymuje (Yato) to 8,5 zł
Komplet uszczelek pod głowice pod pokrywy zaworów i uszczelniaczy to ok. 210 zł.
Ja może fotostory nie mam, ale zapraszam na "moje audi" żeby sobie zobaczyć co z auta zostaje po zdjęciu głowic fotek dałem tylko kilka wybranych, całego procesu rozbiórki nie obfotografowałem...
Komplet uszczelek pod głowice pod pokrywy zaworów i uszczelniaczy to ok. 210 zł.
Ja może fotostory nie mam, ale zapraszam na "moje audi" żeby sobie zobaczyć co z auta zostaje po zdjęciu głowic fotek dałem tylko kilka wybranych, całego procesu rozbiórki nie obfotografowałem...
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2009, 15:04 przez Skuciok, łącznie zmieniany 1 raz.
Za tego capsa przepraszam poprsotu jeszcze niewiem co i jak nie jestem forumowiczem pierwsza klasa;], a co do zdjeć jak mi ktoś da instrukcje jak dodac je do postu to tak zrobie. Znam tylko metode fotosik i link. Pozdrawiam
A co do tego torxu to miałem problem taki, że orginalne sroby były na torks nasadke, a te które kupiłem przy remoncie to był torx wewnętrzny. Wiec tak to jest zwykły torks tylko mi o 2 w nocy podczas składania głowic sprawiło nie mały problem...
A co do tego torxu to miałem problem taki, że orginalne sroby były na torks nasadke, a te które kupiłem przy remoncie to był torx wewnętrzny. Wiec tak to jest zwykły torks tylko mi o 2 w nocy podczas składania głowic sprawiło nie mały problem...