[B4 1.9 1Z] Rozrzad
[80 b4 tdi 1z] Wymiana paska rozrządu!
Witam i szacuneczek dla Wszystkich.
Chcę podjąć wyzwanie i samodzielnie wymienić pasek rozrządu, napinacz i rolkę prowadzącą.
Wiem że jest duże ryzyko zniszczenia silnika ale bardzo chcę zrobić to sam, a z natury jestem uparty. Dowiadywałem się o koszt u mechanika ok. 400 zł wszystko, więc nie szukam oszczędności, chcę się tego podjąć dla własnej satysfakcji. Zamierzam też kupić książkę "Sam naprawiam.." ok. 90zł, interfejs VAG ok.150zł, oprogramowanie już mam. Jeżeli ktoś ma jakieś dobre rady dla mnie to będę wdzięczny. Nie jestem taki zielony w temacie, trochę się oczytałem ale chcę się poradzić doświadczonych. Jak uporam się z zadaniem i będzie wszystko OK to opiszę wszystko dokładnie na forum. Pozdrawiam
Chcę podjąć wyzwanie i samodzielnie wymienić pasek rozrządu, napinacz i rolkę prowadzącą.
Wiem że jest duże ryzyko zniszczenia silnika ale bardzo chcę zrobić to sam, a z natury jestem uparty. Dowiadywałem się o koszt u mechanika ok. 400 zł wszystko, więc nie szukam oszczędności, chcę się tego podjąć dla własnej satysfakcji. Zamierzam też kupić książkę "Sam naprawiam.." ok. 90zł, interfejs VAG ok.150zł, oprogramowanie już mam. Jeżeli ktoś ma jakieś dobre rady dla mnie to będę wdzięczny. Nie jestem taki zielony w temacie, trochę się oczytałem ale chcę się poradzić doświadczonych. Jak uporam się z zadaniem i będzie wszystko OK to opiszę wszystko dokładnie na forum. Pozdrawiam
Ksiażkę kupisz na Allegro za 60 PLN. Jak sie postarasz to możesz ja nawet ściągnąć z netu za darmochę. Interface też można kupić na Allegro znacznie taniej - 50 % , lecz zanim się zdecydujesz to sprawdź czy sterownik Twojego silniczka posiada opcje komunikacji z VAG. Z tego co się orientuje to nie wszystkie 1Z to potrafiły.
- Organista18
- Forum Audi 80
- Kontakt: