macspeed pisze:No kolega może mieć rację, że chodzi tyko o hydraulikę sprzęgła. Ale ja raczej obstawiałbym samą tarcze sprzęgła, docisk jest raczej na pewno ok bo nie wyczuwasz ślizgów na 1 i 2. Nie mniej jednak zrób najpierw tak jak pisze kolega powyżej, niskie koszty a może pomoże

Przed chwila wróciłem z jazdy i się utwierdzam w tym co napisałem:
-brak ślizgów na 1i 2 nawet przy mocnym depnięciu w gaz
- na wyższych biegach przy "normalnej" redukcji (bez mocniejszego depnięcia w gaz) pojawia się chwilowy ślizg.
Więc wszystko wskazuje na to co piszecie.
Niedługo udam się do warsztatu, na razie można normalnie spokojnie jeździć więc to nie jest chyba aż tak pilne

zrobię to na pewno przed czerwcowym wypadam do Niemiec, oprócz tego autko sprawuje się odpukać na razie OK
