Miałem problem z szarpaniem z moim 1Z szczególnie przy przyspieszaniu na 4 i 5 biegu. Auto strasznie szarpało. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały na indukcyjny nastawnik pompy. Przejechałem pól Polski do osoby która dokonała tego zabiegu. Ku naszemu zdziwieniu po diagnozie VAG-iem komputer nie wykazał żadnego błędu. Robiliśmy testy dynamiczne (podczas szarpania) oraz statyczne. Komputer niczego nie wykazywał. Wszystkie parametry pracy silnika w normie. Mimo to zdecydowaliśmy ,że wyczyścimy nastawnik. Krótko mówiąc nastawnik był z lekka zabrudzony opiłkami metalu (wirnik oraz pozostałe elementy). Po starannym wyczyszczeniu nastawnika szarpanie pozostało

Nie mam już pomysłu co to może być: <osohozi>
-czujnik położenia wału
-wtrysk sterujący
-czasami pojawiają się bombelki powietrza w wężyku paliwowym
-mam zamiar zakupić jakiś dodatek do paliwa w celu przeczyszczenia wtrysków
Dodam że silnik równiutko pracuje na wolnych obrotach. Na 1 2 i 3 biegu ciągnie równo. Na 4 i 5 pojawiają się cyrki.
Proszę o jakieś wskazówki co robić dalej....
Temat wałkowany milion pięćset dwa dziewięćset razy. A dwa regulamin, nie piszemy DRUKOWANYMI LITERAMI!!. Następnym razem temat poleci do śmietnika bez uprzedzania. Solskier.