Post
autor: Gosia » 17 kwie 2009, 11:17
olek70 pisze:Robiłem według opisu który zamieściła Gosia.
napewno tak?
5. Aktualizacje:
- Włącz program
- zaznacz Marke którą chcesz aktualizować
- uruchom w miejscu PROGGRAMY OBSŁUGI a następnie wybierz INI-EDYTOR (może wyskoczyć błąd ale go zignoruj)
- ustawienia które nas interesują to AKTUALIZACJA >> Dane
- zaznacz kwadracik LAN/WAN a nastepnie ZNAJDŹ i podaj ścieżke foldera gdzie masz zapisane aktualizacje dla wybranej marki.
- naciśnij ZAPISZ i dla pewności TESTUJ SCIEZKE i ZAKONCZ.
- wyjdź z ustawień ... jeżeli wszystko zrobiłeś poprawnie powinna rozpoczac sie automatyczna aktualizacja (aktualizacja trwa w zależności od ilości plików z aktualizacjami w danym folderze) każdy plik aktualizacji z osobna wymaga zatweirdzenia i wpisania hasła. Hasło znajdziesz w folderze z aktualizacjami.
bo u mnie to działało w taki sposó bez problemu
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae