Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Termostat a wskazania temperatury

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 03 maja 2009, 17:32

No to najwidoczniej jestem w błędzie bo byłem pewien i słyszałem to od innych, że najpierw włącza się jeden a przy wyższej temp drugi :roll: Sorka za wprowadzenie w błąd :-(

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 maja 2009, 17:40

wszystko zależy czy ktoś miał coś kombinowane czy nie.z tego co widzę u siebie to mam oryginalną wiązkę i na końcu jest oryginalna wtyczka i jak włączę na krótko to kręcą się dwa wiatraki na pierwszym i drugim biegu.tak samo jest jak czujnik włącza , nie widziałem u nikogo by się włączał tylko jeden wiatrak...nie wiem jak to jest w benzyniakach bo może być inaczej to rozwiązane...

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 03 maja 2009, 19:13

hudy pisze:sorry kolego trochę cie zmyliłem tym zdjęciem.to zdjęcie było zrobione jakieś 2 lata temu jak też miałem problem z wiatrakami bo mechanik je rozpiął i źle podłączył.teraz mam inaczej podpięte.a więc tak:
- dwa brązowe kable które są masa dla wiatraków mam podpięte pod tą śrubę co ty

- następnie na samej górze mam podpięte dwa cienkie kable czarno czerwone czyli plus wiatraków

- na środku mam podpięty ten co ty czyli gruby biało czerwony kabel

- na samym dole mam podpięty gruby czarno czerwony kabel

w zasadzie nie mam pojęcia jak to dokładnie działa.sprawdzałem miernikiem i na płytce wszystkie gniazda mają ze sobą połączenie...
Czy to jest prawidłowe podłączenie? Bo u mnie dolny jest pusty. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 maja 2009, 20:40

tak to jest prawidłowe podłączenie...

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 03 maja 2009, 21:40

Jeszcze jedno. Czy to , że nie mam nic podłączone do E3 może być przyczyną nie włączania się pierwszego biegu wentylatorów?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 maja 2009, 22:08

nie pamiętam dokładnie ale chyba na wszystkich 3 było przejście jak sprawdzałem miernikiem.ja mam właśnie tak podłączone i wszytko działa bez problemu.sprawdź spinając wiatraki na krótko we wtyczce czy w ogóle sa sprawne...

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 03 maja 2009, 22:11

Sprawne są, bo drugi bieg wentylatora działa.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 maja 2009, 22:19

a pierwszy działa czy nie jak zepniesz na krótko?? jeśli nie działa pierwszy to może być winny przekaźnik a jeśli działa po spięci na krótko to może być wina czujnika w chłodnicy...

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 03 maja 2009, 22:32

Sprawdzałem w ten sposób, ze połączyłem + z akumulatora do E2 i działały. Czy jest jakiś inny sposób?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 maja 2009, 22:39

wyciągnij sobie wtyczkę od wiatraków która jest wpięta w czujnik na dole chłodnicy (lewy dolny róg chłodnicy) w tej wtyczce są 3 wejścia.weź sobie jakiś drucik i zepnij pierwsze wejście z drugim - wtedy powinien działać 1 bieg a później pierwsze wejście z trzecim wtedy powinien działać 2 bieg...

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 06 maja 2009, 08:46

hudy pisze:wyciągnij sobie wtyczkę od wiatraków która jest wpięta w czujnik na dole chłodnicy (lewy dolny róg chłodnicy) w tej wtyczce są 3 wejścia.weź sobie jakiś drucik i zepnij pierwsze wejście z drugim - wtedy powinien działać 1 bieg a później pierwsze wejście z trzecim wtedy powinien działać 2 bieg...
W taki sposób działa pierwszy bieg i drugi. Czyli czujnik (ten w chłodnicy)?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 06 maja 2009, 10:43

Panowie ja odnośnie temperaturki ;-) Wymieniałem termostat i nadal nie pokazywało odpowiedniej temperatury :-/ Wymieniłem dzisiaj czujnik (63 zł) i wskaźnik odrazu powędrował pod 90tkę :mrgreen: Więc jeden problem z głowy ;-) pozdrawiam

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 06 maja 2009, 10:57

63 zł za oryginalny?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 06 maja 2009, 11:02

Tak to jest oryginał... Nie w ASO kupowany tylko w sklepie motoryzacyjnym... Nie chciałem, żadnego zamiennika bo wiadomo... :roll:

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 06 maja 2009, 11:17

To naprawdę tanio. Ja za swój w ASO zapłaciłem 105 zł.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl