Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3] Pzełącznik zespolony - kwadratowy

Qras_85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 10 gru 2008, 15:27

[80 B3] Pzełącznik zespolony - kwadratowy

Post autor: Qras_85 » 08 maja 2009, 08:27

Witam wszystkich forumowiczów


Wczoraj dodałem post, na który nikt nie mógł odpowiedzieć, a na dodatek został usunięty poniżej wklejam powód usunięcia.

Powód: Post niezgodny z regulaminem. Do tego temat nieraz poruszany na forum.

z pierwszym się zgodzę, ale to że temat poruszany był na forum z tym się nie zgodzę ponieważ wszędzie jest pisane o nowszym typie przełącznika a nie o tym co mnie interesuje , dlatego wklejam ponownie mój post i nadal czekam na jakieś propozycje rozwiązania z góry dzięki wszystkim którzy się zainteresują moim tematem i pomogą w rozwiązaniu problemu


:-/ Witam wszystkich

Mam pewien problemik, .... około 5 miesięcy temu wymieniłem pająka bo miałem problemik gdy włączałem kierunek zapalały się długie... pająka kupiłem ze szrotu za 100 zł bo nowy kosztował około 280 zł, dodam, że mam Audi 80, B3, 87r. i pająka mam nierozbieralnego taki z kwadratowymi przełącznikami. Teraz mam znowu z nim problem mianowicie nie mam świateł mijania gdy włącze światła na 1 - są pozycje na 2- też pozycje (powinny być mijania), ale jak wracam z pozycji 2 na 1 to w połowie przełączania pojawiają się mijania.
Czy muszę wymieniać znowu całego pająka??
Czy jest możliwość rozebrania tej części?? - jakoś rozwiercić nity, a później skręcić/albo skleić?
Ewentualnie może lepiej wymienić na ten nowszy przełącznik (z okrągłymi przełącznikami) złożony z 2 części, tylko wiem że styki tam nie pasują... Robił może ktoś coś takiego?
Czekam na jakieś odpowiedzi/porady
Nowy pająk teraz kosztuje około 400zł :-/ to dość spory wydatek
Ostatnio zmieniony 08 maja 2009, 11:34 przez Qras_85, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 567
Rejestracja: 28 lut 2008, 15:59
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: dexx » 08 maja 2009, 09:00

Kolego to pewnie znowu pająk uszkodzony, nie kupuj nowego tylko rozejrzyj sie na forum i daj ogłoszenie, ja kupiłem kiedyś za 70zł od jednego kolegi z forum i śmiga do tej pory <ok>

Qras_85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 10 gru 2008, 15:27

Post autor: Qras_85 » 08 maja 2009, 09:13

też przypuszczam że pająk ale bardziej interesuje mnie to czy ktoś kombinował włożyć pająka z nowszego Audi tego okrągłego zamiast kwadratu, tobie sie udalo trafiles na leszpego ;-) ja juz wymienilem raz i pochodzil 5 miechow :-/

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 08 maja 2009, 09:35

przede wszystkim ten pająk jest rozbieralny cze ba tylko rozwiercić nity i zastąpić je wkrętami a wiem bo mam taki sam i go rozbierałem większych problemów nie ma <ok>

Qras_85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 10 gru 2008, 15:27

Post autor: Qras_85 » 08 maja 2009, 09:39

czyli wiertarka? i w nity ? a póżniej zwykłe wkręty ?

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 08 maja 2009, 11:01

Kup nowego pająka bo na używanym zawsze będziesz myślał;-świeci, a może nie świeci i ile mi jeszcze poświeci,a może daleko od domu i w nocy nagle przestanie ( trafiło mi się takie ),i po co to wszystko.
Nowy pająk starego typu (zespolony) kosztuje ok.250 zł.Może to i drogo,ale jak zaczniesz kąpinować, przerzucać i przerabiać to niewiele mniej wyjdzie,a nerwów...?!,że ho ho .

Awatar użytkownika
krzycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:59
Kontakt:

Post autor: krzycho » 08 maja 2009, 11:13

Kup nowego pająka bo na używanym zawsze będziesz myślał;-świeci, a może nie świeci i ile mi jeszcze poświeci
Mam ten nowszy typ pająka, zepsuły mi się długie światła, rozebrałem, przeczyściłem, podgiąłem blaszki i śmiga już 3 lata. Wcale nie zastanawiam się ile mi jeszcze poświeci a kasa została.
Ten stary typ też rozbierałem i składałem i nie ma z tym problemu.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 08 maja 2009, 11:19

Nie wiem jak starszy kanciaty pająk ale te nowsze są rozbierane na dwie połówki. Jak popsuje się na przykład ta od świateł to przecież nie trzeba bawić się z wymianą całego pająka tylko wystarczy tą popsutą stronę.

Mi popsuły się kiedyś kierunki. Nie odbijały. Rozebrałem pająka i być może wszystko było by ok, gdyby nie pękł mi jeden plastikowy element. Nie bawiłem się w żadne szroty, kupiłem nową lewą połówkę za 105 zł dokładnie. 5 minut i było zrobione.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 08 maja 2009, 11:23

Qras_85 pisze:Powód: Post niezgodny z regulaminem.

Właśnie :roll:
Qras_85 pisze:z pierwszym się zgodzę,
godzisz się że źle nazwałeś i dziś robisz dokładnie to samo. Czyli temat znów do usunięcia.
Popraw porsze nazwę tematu przy następnym logowaniu.

Qras_85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 10 gru 2008, 15:27

Post autor: Qras_85 » 08 maja 2009, 11:28

antoni pisze:Nowy pająk starego typu (zespolony) kosztuje ok.250 zł.Może to i drogo,ale jak zaczniesz kąpinować, przerzucać i przerabiać to niewiele mniej wyjdzie,a nerwów...?!,że ho ho .
tu masz rację, ale nowy przełącznik starego typu kosztuje u nas około 400zł nie wiem skąd mogę sprowadzić za 250zł :-|

[ Dodano: 2009-05-08, 11:30 ]
kokolino1 pisze:
Popraw porsze nazwę tematu przy następnym logowaniu.
ale co teraz jest niezgodne z regulaminem ?

[ Dodano: 2009-05-08, 11:32 ]
Labiel i krzycho macie nowe przełączniki jakbym miał nowy te z 2 cześci to bym się nie zastanawiał i kupił nowy. Krzycho a ty przerabiałeś czy miałeś ori takie ?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 08 maja 2009, 11:32

ale co teraz jest niezgodne z regulaminem ?
Temat nazwany masz:

Pzełącznik zespolony - kwadratowy - Audi B3, 87r

A powinno być na przykład:

[B3 87r] Przełącznik zespolony - kwadratowy

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 08 maja 2009, 18:47

Qras_85 pisze:czyli wiertarka? i w nity ? a póżniej zwykłe wkręty ?
no nie taki zwykłe ja użyłem wkrętów do płyt gipsowych :mrgreen:

Awatar użytkownika
krzycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:59
Kontakt:

Post autor: krzycho » 08 maja 2009, 19:19

Labiel i krzycho macie nowe przełączniki jakbym miał nowy te z 2 cześci to bym się nie zastanawiał i kupił nowy. Krzycho a ty przerabiałeś czy miałeś ori takie ?
Mam oryginalnie taki okrągły. A co do tego, że dzieli się na dwie części i można je dokupić to fakt, ale po co wymieniać oryginał na jakiś badziewny zamiennik skoro oryginał po naprawie pochodzi dłużej :mrgreen: chyba że nie da się naprawić ale sprawdzić zawsze można. Naprawiałem takie w B3, B4, C3, C4 A6 i każdy dało się uratować. Wewnątrz one wszystkie jeśli chodzi o lewą połówkę są takie same <ok>

adam61
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 17 lip 2008, 16:23
Lokalizacja: swidnica

Post autor: adam61 » 08 maja 2009, 21:31

Ja miałem to samo . rozwierciłem nity , zdjołem blaszę i wmiejscu slizgania się tego plastikowego sligu zrobiłem lekkie wgniecenie złozyłem i śmiga

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 09 maja 2009, 10:27

Qras_85 pisze:tu masz rację, ale nowy przełącznik starego typu kosztuje u nas około 400zł nie wiem skąd mogę sprowadzić za 250zł :-|
NIe ma sensu kupowania nowego. Na szrocie znajdziesz kolejny. Moim zdaniem jak już się bawić to zakup sobie pająka tego nowszego :mrgreen: . Tylko z kawałkiem kabli i kostkami. Ja własnie na takie poluje :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl