Dokładnie tak.Labiel pisze:gaav1000 napisał/a:
wodny test
To znaczy :?: Chodzi o schłodzenie jej wodą :?:
[1.6TD SB] Spadajace obroty.
moze bys to tez wina sprezynki biegu jalowego ktora jest w pompie przy dzwigni i odpowiedzialna jest za utrzymywanie stalych obrotów na biegu jalowym i jak ona straci swoja sprezystosc to tak sie dzieje ze raz silnik ma 9tys a np po przegazowaniu przez chwile 9tys a pozniej schodzi np na 6tys, wystarczy scignac dekielek z pompy i troche wyciagnac ta sprezyne jak bedziesz chcial to dam ci fotki ktora to sprezynka
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wracając jeszcze do tematu luzów na tej ośce w pompie. Wczoraj przyjrzałem się sprawie bliżej. W mojej pompie są dwie tak jak by dźwignie. Jedna połączona z linka gazu i druga pod spodem która regulowana jest śrubą od wydatku cząstkowego (tak to się chyba nazywa). I faktycznie ta druga dźwignia ma wyczuwalne luzy. Mało tego, gdy ją poruszyłem silnik zaczął nie co inaczej pracować. Zaczął wolniej spadać z obrotów, tak jak bym miał przesadzoną dawkę paliwa o czym raczej nie ma mowy, bo nie kopci teraz ani grama. I moje pytanie:
Pisaliście może można to "reanimować" po przez wymianę mosiężnej tulejki - można ją gdzieś kupić?
Można to w miarę możliwości wymienić samemu i czy jest to skomplikowane.
Pisaliście może można to "reanimować" po przez wymianę mosiężnej tulejki - można ją gdzieś kupić?
Można to w miarę możliwości wymienić samemu i czy jest to skomplikowane.
można nawet foto poradę zamieszczałem a ktoś z was usuną temat , i zapewne ma te fotyLabiel pisze:Wracając jeszcze do tematu luzów na tej ośce w pompie. Wczoraj przyjrzałem się sprawie bliżej. W mojej pompie są dwie tak jak by dźwignie. Jedna połączona z linka gazu i druga pod spodem która regulowana jest śrubą od wydatku cząstkowego (tak to się chyba nazywa). I faktycznie ta druga dźwignia ma wyczuwalne luzy. Mało tego, gdy ją poruszyłem silnik zaczął nie co inaczej pracować. Zaczął wolniej spadać z obrotów, tak jak bym miał przesadzoną dawkę paliwa o czym raczej nie ma mowy, bo nie kopci teraz ani grama. I moje pytanie:
Pisaliście może można to "reanimować" po przez wymianę mosiężnej tulejki - można ją gdzieś kupić?
Można to w miarę możliwości wymienić samemu i czy jest to skomplikowane.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Właśnie różnie to bywa. Raz są minimalnie za wolne, a raz za szybkie. Nie ma natomiast efektu falowania obrotów. Odpalę auto i czasami mam za niskie a czasami za wysokie. Przejadę się i potem trzymają się już na innym poziomie. Tak jakby coś gdzieś się przestawiało.karol121 pisze:a jak jest z obrotami biegu jalowego sa stale czy po chwili spadaja ponizej 800????
To samo tyczy się mocy. Czasem jest ok, prawie tak jak dawniej, a czasem czuje że jest zmulony.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ja mialem cos takiego w swoim mTDI ze jak mu przygazowalem na jalowym to przez chwile utrzymywal 900 obrotow i zaraz schodzil ponizej 800 az nim trzepalo, tak samo bylo jak np jechalem na 3 biegu wybilem na "luz" to przez chwile utrzymywal 900 obrotow i znowu schodzil nizej az kontrolka cisnienia oleju sie zapalala, po zwiekszeniu dawki mial znowy za wysokie obroty, przyczyna byla sprezynka biegu jalowego ktora poprostu stracila swoja sprezystosc i wystarczylo ja troche wyciagnac(wydluzyc)teraz jest ok obroty sa stale i ladnie schodzi z obrotow po przegazowaniu bo tez byl problem ze schodzeniem z obrotow gdy zwiekszylem dawke u ciebie moze byc to samo ale nie musiLabiel pisze:Właśnie różnie to bywa. Raz są minimalnie za wolne, a raz za szybkie. Nie ma natomiast efektu falowania obrotów. Odpalę auto i czasami mam za niskie a czasami za wysokie. Przejadę się i potem trzymają się już na innym poziomie. Tak jakby coś gdzieś się przestawiało.karol121 pisze:a jak jest z obrotami biegu jalowego sa stale czy po chwili spadaja ponizej 800????
To samo tyczy się mocy. Czasem jest ok, prawie tak jak dawniej, a czasem czuje że jest zmulony.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
... Jak ktoś jakieś fotki pokazał bym był bardzo wdzięczny ;/karol121 pisze:sciagasz tylko dekiel gorny oczywiscie przed tym musisz odkrecic dzwignie gazu scignac gore i ta sprezynke troche wyciagnac(wydłuzyc) skrecic spowrotem i proba
U mnie jest tak samo odpalać odpala elegancko rozgrzeje się do 90 stopni trzyma równe 1000 tys no bo trochę podkręcone wszystko jest ale to mniejsza z tym Panowie.
... Pojadę się przejechać przejadę kawałek np przy prędkości 120-150
Bo zaznaczam jak jeżdzę w mieście i zmieniam biegu do 2 tys to jak wyrzucę na luz np. na światłach jak jest czerwone to nie zawsze to robi
... No i wracając do tematu jada na trasę przy tej prędkości 120-150 pirazy drzwi tak mowie bo dokładnie nie wiem dojeżdzam np. do świateł luzz i 800obrotow pokazuje potem znowu jadę przyjezdzam pod garaz wyłączam swiatla itp i po jakims czasie znowu pokazuje 1000 tys i szlak mnie trafia na to.
... Jak by ktoś był taki miły to niech pokaże zdijęcia w dorbej rozdzielczości zeby bylo cokolwiek widac jak to zrobić i wogóle zeby niczego nie spierniczyć ;/
... Mam pompę z LDa i Pin od Ducato i on nie jest przykrecony do górnyej kouplki i jak ją zdejmę to pewnie mi zmieni swoje polozenie i dupa i moc tez sie zmieni ;/ i dlatego nie chcial bym tego ruszac.