Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Strasznie mokry przewód łączący turbine z ic?.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gigs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 27 gru 2008, 09:38
Lokalizacja: Żagań

[1.9TDI 1Z] Strasznie mokry przewód łączący turbine z ic?.

Post autor: gigs » 08 maja 2009, 21:08

Przy okazji znalezienia mokrego przewodu smarującego turbinek, znalazłem jeszcze jeden, owiele bardziej mokry.

Konkretnie wygląda on tak jak na zdjęciu i wychodzi on z turbiny u góry a idzie aż za intel cooler, dokładnie nie wiem gdzie on jest podłączony bo nie mogę dojżeć. No chyba, że wykręciłbym cały intel cooler.

Co to jest za przewód i jakie ma on zadanie ??
Ostatnio zmieniony 09 maja 2009, 13:46 przez gigs, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
audi1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: audi1993 » 08 maja 2009, 21:27

jeżeli on dokładnie dochodzi do kolektora ssącego to idzie on z intercoolera a jak jest mokry to może to świadczyćo tym żę turbo bierze już olej chyba że jest ubazgrany przez przedów co mialeś poluzowany doprowadzający smarowanie do turbo....wymyj wszystko dokręć opaski i sprawdzi czy nic nie cieknie...może też on być gdzieś dziurawy ale to by wtedy autko było słabsze...

[ Dodano: 2009-05-08, 21:29 ]
jeżeli wychodzi z turbo to zrób to samo co napisalem wcześniej i podokręcaj wszystko wymyj..najlepiej wyjmij przepływke i wszytko będziesz widział.

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 09 maja 2009, 10:09

jak kolega radzi. Poodkręcaj opasaki na wężach, ściągnij wszystkie i najlepiej przepływkę z filtrem. Wszystko będzie jasne, skąd i dokąd podąża wąż. Później umyj wszystko w ropie lub benzynie, wytrzeć do sucha, sprawdzić czy nie ma przetarć i dziur i zamontować. Przy okazji możesz sprawdzić jak się ma turbo.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 09 maja 2009, 11:57

audi1993 pisze:może też on być gdzieś dziurawy ale to by wtedy autko było słabsze...
wszytko zależy od wielkości dziury.ja ostatnio wymieniałem ten wąż bo był dziurawy i samochód nie był wcale słabszy.gdybym przez przypadek nie zauważył tego pęknięcia to bym dalej tak jeździł.po drugie miałem problem z opaską także w tym wężu na łączeniu węża plastikowego z wężem gumowym który dochodzi do IC. w tym miejscu miałem wąż mokry od oleju.wtedy tez samochód nie był słabszy a turbo jest w bdb stanie.to że wywala olej przez nieszczelny waż nie oznacza od razu że jest problem z turbem.wiadomo że jak by bardzo mocno waliło olejem to inna sprawa.lekka mgiełka olejowa to normalka a po pewnym czasie może się dość sporo tego nazbierać...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 maja 2009, 13:46

Wąż do wyczyszczenia i do sprawdzenia, później montaż i kontrola co jakiś czas - będzie wszystko jasne. ;-)

wolfxaudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:20

Post autor: wolfxaudi » 09 maja 2009, 21:27

u mnie tez tak bylo i co sie okazało? ze uszczelka pod klawiatura byla do wymiany i puszczała tylko od strony turba tak ze olej zaciekal na weże od icoolera. Prawa strona silnika jest polozona pod katem wiec wycieku nie widac( od strony turba nie jest bardzo zauwazalny)tak latwo jak z drugiej strony. Wiec moja rada sprawdz wyzej opisane.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl