Przy okazji znalezienia mokrego przewodu smarującego turbinek, znalazłem jeszcze jeden, owiele bardziej mokry.
Konkretnie wygląda on tak jak na zdjęciu i wychodzi on z turbiny u góry a idzie aż za intel cooler, dokładnie nie wiem gdzie on jest podłączony bo nie mogę dojżeć. No chyba, że wykręciłbym cały intel cooler.
Co to jest za przewód i jakie ma on zadanie ??
[1.9TDI 1Z] Strasznie mokry przewód łączący turbine z ic?.
[1.9TDI 1Z] Strasznie mokry przewód łączący turbine z ic?.
Ostatnio zmieniony 09 maja 2009, 13:46 przez gigs, łącznie zmieniany 1 raz.
jeżeli on dokładnie dochodzi do kolektora ssącego to idzie on z intercoolera a jak jest mokry to może to świadczyćo tym żę turbo bierze już olej chyba że jest ubazgrany przez przedów co mialeś poluzowany doprowadzający smarowanie do turbo....wymyj wszystko dokręć opaski i sprawdzi czy nic nie cieknie...może też on być gdzieś dziurawy ale to by wtedy autko było słabsze...
[ Dodano: 2009-05-08, 21:29 ]
jeżeli wychodzi z turbo to zrób to samo co napisalem wcześniej i podokręcaj wszystko wymyj..najlepiej wyjmij przepływke i wszytko będziesz widział.
[ Dodano: 2009-05-08, 21:29 ]
jeżeli wychodzi z turbo to zrób to samo co napisalem wcześniej i podokręcaj wszystko wymyj..najlepiej wyjmij przepływke i wszytko będziesz widział.
jak kolega radzi. Poodkręcaj opasaki na wężach, ściągnij wszystkie i najlepiej przepływkę z filtrem. Wszystko będzie jasne, skąd i dokąd podąża wąż. Później umyj wszystko w ropie lub benzynie, wytrzeć do sucha, sprawdzić czy nie ma przetarć i dziur i zamontować. Przy okazji możesz sprawdzić jak się ma turbo.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
wszytko zależy od wielkości dziury.ja ostatnio wymieniałem ten wąż bo był dziurawy i samochód nie był wcale słabszy.gdybym przez przypadek nie zauważył tego pęknięcia to bym dalej tak jeździł.po drugie miałem problem z opaską także w tym wężu na łączeniu węża plastikowego z wężem gumowym który dochodzi do IC. w tym miejscu miałem wąż mokry od oleju.wtedy tez samochód nie był słabszy a turbo jest w bdb stanie.to że wywala olej przez nieszczelny waż nie oznacza od razu że jest problem z turbem.wiadomo że jak by bardzo mocno waliło olejem to inna sprawa.lekka mgiełka olejowa to normalka a po pewnym czasie może się dość sporo tego nazbierać...audi1993 pisze:może też on być gdzieś dziurawy ale to by wtedy autko było słabsze...
u mnie tez tak bylo i co sie okazało? ze uszczelka pod klawiatura byla do wymiany i puszczała tylko od strony turba tak ze olej zaciekal na weże od icoolera. Prawa strona silnika jest polozona pod katem wiec wycieku nie widac( od strony turba nie jest bardzo zauwazalny)tak latwo jak z drugiej strony. Wiec moja rada sprawdz wyzej opisane.