Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Słaby silnik.

ODPOWIEDZ
rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

[1.9TDI 1Z] Słaby silnik.

Post autor: rewolwer » 27 maja 2009, 16:26

Witam,mój samochód jest strasznie mułowaty,trudno mu się rozpędzić powyżej 120 km/h,na zimnym silniku po porannym odpaleniu muszę go parę sekund przegazować żeby nabrał wigoru,może ktoś pomóc?
Ostatnio zmieniony 16 lip 2009, 17:31 przez rewolwer, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 27 maja 2009, 16:56

Powiem co powiedzą koledzy: "zrób VAG" - komp prawdę Ci powie

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 27 maja 2009, 17:40

A ma jeszcze jakieś inne objawy np. bąbelki powietrza w przewodach paliwowych może się zapowietrza ale by długo kręcił , nie cieknie z nastawnika paliwo bo to też może być przyczyną, może jakaś nieszczelność pomiędzy turbo a kolektorem ssącym, może N75 uszkodzony lub nie szczelne wężyki, może być i przepływomierz na boschu ma inne objawy a na pierburgu inne gdy jest uszkodzony, a może rozrząd i kat wtrysku źle ustawione lub bardzo mała dawka paliwa a może filtr paliwa zapchany ale wtedy przy dodawaniu gazu przewód zasilający by robił się pusty. Przyczyn może być bardzo dużo.

Najlepiej jak dubbler napisał trzeba podpiąć VAG-a i powinno wyjść co TDI boli[/u]

Awatar użytkownika
ceemte
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 26 lis 2008, 17:32
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ceemte » 17 cze 2009, 14:41

Spróbuj zacząć od tego, co w moim przypadku pomogło. Czyli od najtańszej opcji. Najpierw wykręć, przeczyść zawór N75 (na prawym nadkolu, wygląda trochę jak cewka-elektromagnes; dochodzą do niego 3 gumowe wężyki). Sprawdź czy działa podłączając do niego 12V z akumulatora lub zasilacza komputerowego (żółty+ czarny -) i dmuchając. Powinien przełączać bieg powietrza.

Jesli to nie pomoże, to wymień gumowe wężyki dochodzące do niego od turbiny, gruszki i filtra powietrza (koszt ok. 20zł). Jak to nie pomoże, to dopiero baw siędalej w wymianę przepływki, zaworu itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl