[1.9TDI 1Z] Słaby silnik.
[1.9TDI 1Z] Słaby silnik.
Witam,mój samochód jest strasznie mułowaty,trudno mu się rozpędzić powyżej 120 km/h,na zimnym silniku po porannym odpaleniu muszę go parę sekund przegazować żeby nabrał wigoru,może ktoś pomóc?
Ostatnio zmieniony 16 lip 2009, 17:31 przez rewolwer, łącznie zmieniany 1 raz.
A ma jeszcze jakieś inne objawy np. bąbelki powietrza w przewodach paliwowych może się zapowietrza ale by długo kręcił , nie cieknie z nastawnika paliwo bo to też może być przyczyną, może jakaś nieszczelność pomiędzy turbo a kolektorem ssącym, może N75 uszkodzony lub nie szczelne wężyki, może być i przepływomierz na boschu ma inne objawy a na pierburgu inne gdy jest uszkodzony, a może rozrząd i kat wtrysku źle ustawione lub bardzo mała dawka paliwa a może filtr paliwa zapchany ale wtedy przy dodawaniu gazu przewód zasilający by robił się pusty. Przyczyn może być bardzo dużo.
Najlepiej jak dubbler napisał trzeba podpiąć VAG-a i powinno wyjść co TDI boli[/u]
Najlepiej jak dubbler napisał trzeba podpiąć VAG-a i powinno wyjść co TDI boli[/u]
Spróbuj zacząć od tego, co w moim przypadku pomogło. Czyli od najtańszej opcji. Najpierw wykręć, przeczyść zawór N75 (na prawym nadkolu, wygląda trochę jak cewka-elektromagnes; dochodzą do niego 3 gumowe wężyki). Sprawdź czy działa podłączając do niego 12V z akumulatora lub zasilacza komputerowego (żółty+ czarny -) i dmuchając. Powinien przełączać bieg powietrza.
Jesli to nie pomoże, to wymień gumowe wężyki dochodzące do niego od turbiny, gruszki i filtra powietrza (koszt ok. 20zł). Jak to nie pomoże, to dopiero baw siędalej w wymianę przepływki, zaworu itd.
Jesli to nie pomoże, to wymień gumowe wężyki dochodzące do niego od turbiny, gruszki i filtra powietrza (koszt ok. 20zł). Jak to nie pomoże, to dopiero baw siędalej w wymianę przepływki, zaworu itd.