Przekaźnik nr 30 jest już nowy założony kupiłem go nie potrzebnie bo stary był dobry.
MAM AUDI 90 2.0 COUPE ABK NA 1000% WIĘC TO B4 racja moj błąd
dzis zajmę sie tymi czujnikami i zobaczymy co z tego wyniknie
[ Dodano: 2009-06-01, 11:48 ]
czujniki nowe i dalej bez zmian
[ Dodano: 2009-06-01, 15:34 ]
Dziś już się udało.
Kręciłem przepływką tak na ślepo (bo nie bardzo wiem jakie ma mieć położenie) i chodził pięknie, więc wyjazd na jazdę testową. Na PB pięknie na LPG STRZAŁ i znów to samo
Teraz nie mogę jej już ustawić.
Może ktoś coś mi jeszcze podpowie, tak na chłopski rozum jak ją dobrze ustawić.
Wiem że musi być zgaszony silnik, ale czy na zapłonie???
[ Dodano: 2009-06-02, 10:39 ]
Przepływka ustawiona, nowa sonda i czujniki temperatury. jest lepiej ale dalej sie dławi,na PB muszę ją powoli wkręcać na obroty....... na LPG idealnie
co dalej ma ktoś jeszcze jakiś pomysł????
[ 2.0 ABK] dławi się
Może masz racje. tylko że ja sprawdzilem to za pomocą nie wyszukanej aparatury. Wyszło że mieszanka gaz-powietrze potrzebuje o 23%-37% mniejszego ładunku elektrycznego niż mieszanka benzyna-powietrze, mieszane w tyh samych proporcjach. (lepsze wyniki uzyskasz tylko na rozpuszczalniku przemysłowym)Danek pisze:Kolego słyszałeś, że dzwonią tylko nie wiesz gdzie . Akurat jest dokładnie odwrotnie. Jak nie masz pojęcia o czym piszesz to nie pisz nic i nie wprowadzaj innych w błąd.dziuba pisze:gaz nie potrzebuje tak mocnej iskry jak benzyna i z tąd może byc problem.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Po pierwsze mieszanka stechiometryczna dla gazu i powietrza ma inny stosunek niż benzyny i powietrza, po drugie mieszanka gazowo powietrzna jest o wiele mocniej zjonizowaną i na dodatek "suchą" mieszanką przez co energia zgromadzona przez cewkę i potrzebna do przeskoku iskry między elektrodami świecy musi być większa (przez co sama iskra też musi mieć większą energię). Po trzecie wreszcie od dawna powszechnie wiadomo, że autko z mocno wyeksploatowanym układem WN na benzynie jeszcze jako tako pracuje, a na gazie odmawia posłuszeństwa. Druga sprawa to powszechnie znane zalecenie przy LPG o tym by szczególnie mocno dbać o układ WN ze względu na większą wrażliwość LPG na niedomagania tegoż układu wys. nap.dziuba pisze:mieszane w tyh samych proporcjach.