Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.0 ABK] dławi się

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
konradnowakkn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:08

Post autor: konradnowakkn » 01 cze 2009, 08:39

Przekaźnik nr 30 jest już nowy założony kupiłem go nie potrzebnie bo stary był dobry.

MAM AUDI 90 2.0 COUPE ABK NA 1000% WIĘC TO B4 racja moj błąd


dzis zajmę sie tymi czujnikami i zobaczymy co z tego wyniknie

[ Dodano: 2009-06-01, 11:48 ]
czujniki nowe i dalej bez zmian

[ Dodano: 2009-06-01, 15:34 ]
Dziś już się udało.
Kręciłem przepływką tak na ślepo (bo nie bardzo wiem jakie ma mieć położenie) i chodził pięknie, więc wyjazd na jazdę testową. Na PB pięknie na LPG STRZAŁ i znów to samo :-/
Teraz nie mogę jej już ustawić.



Może ktoś coś mi jeszcze podpowie, tak na chłopski rozum jak ją dobrze ustawić.
Wiem że musi być zgaszony silnik, ale czy na zapłonie???

[ Dodano: 2009-06-02, 10:39 ]
Przepływka ustawiona, nowa sonda i czujniki temperatury. jest lepiej ale dalej sie dławi,na PB muszę ją powoli wkręcać na obroty....... :-/ na LPG idealnie :-)


co dalej ma ktoś jeszcze jakiś pomysł????

dziuba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 26 maja 2009, 08:02
Lokalizacja: Iława

Post autor: dziuba » 02 cze 2009, 14:33

Danek pisze:
dziuba pisze:gaz nie potrzebuje tak mocnej iskry jak benzyna i z tąd może byc problem.
Kolego słyszałeś, że dzwonią tylko nie wiesz gdzie :-P . Akurat jest dokładnie odwrotnie. Jak nie masz pojęcia o czym piszesz to nie pisz nic i nie wprowadzaj innych w błąd.
Może masz racje. tylko że ja sprawdzilem to za pomocą nie wyszukanej aparatury. Wyszło że mieszanka gaz-powietrze potrzebuje o 23%-37% mniejszego ładunku elektrycznego niż mieszanka benzyna-powietrze, mieszane w tyh samych proporcjach. (lepsze wyniki uzyskasz tylko na rozpuszczalniku przemysłowym)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 cze 2009, 16:04

dziuba pisze:mieszane w tyh samych proporcjach.
Po pierwsze mieszanka stechiometryczna dla gazu i powietrza ma inny stosunek niż benzyny i powietrza, po drugie mieszanka gazowo powietrzna jest o wiele mocniej zjonizowaną i na dodatek "suchą" mieszanką przez co energia zgromadzona przez cewkę i potrzebna do przeskoku iskry między elektrodami świecy musi być większa (przez co sama iskra też musi mieć większą energię). Po trzecie wreszcie od dawna powszechnie wiadomo, że autko z mocno wyeksploatowanym układem WN na benzynie jeszcze jako tako pracuje, a na gazie odmawia posłuszeństwa. Druga sprawa to powszechnie znane zalecenie przy LPG o tym by szczególnie mocno dbać o układ WN ze względu na większą wrażliwość LPG na niedomagania tegoż układu wys. nap.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl