Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.0 ABK] dławi się

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
konradnowakkn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:08

Post autor: konradnowakkn » 01 cze 2009, 08:39

Przekaźnik nr 30 jest już nowy założony kupiłem go nie potrzebnie bo stary był dobry.

MAM AUDI 90 2.0 COUPE ABK NA 1000% WIĘC TO B4 racja moj błąd


dzis zajmę sie tymi czujnikami i zobaczymy co z tego wyniknie

[ Dodano: 2009-06-01, 11:48 ]
czujniki nowe i dalej bez zmian

[ Dodano: 2009-06-01, 15:34 ]
Dziś już się udało.
Kręciłem przepływką tak na ślepo (bo nie bardzo wiem jakie ma mieć położenie) i chodził pięknie, więc wyjazd na jazdę testową. Na PB pięknie na LPG STRZAŁ i znów to samo :-/
Teraz nie mogę jej już ustawić.



Może ktoś coś mi jeszcze podpowie, tak na chłopski rozum jak ją dobrze ustawić.
Wiem że musi być zgaszony silnik, ale czy na zapłonie???

[ Dodano: 2009-06-02, 10:39 ]
Przepływka ustawiona, nowa sonda i czujniki temperatury. jest lepiej ale dalej sie dławi,na PB muszę ją powoli wkręcać na obroty....... :-/ na LPG idealnie :-)


co dalej ma ktoś jeszcze jakiś pomysł????

dziuba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 26 maja 2009, 08:02
Lokalizacja: Iława

Post autor: dziuba » 02 cze 2009, 14:33

Danek pisze:
dziuba pisze:gaz nie potrzebuje tak mocnej iskry jak benzyna i z tąd może byc problem.
Kolego słyszałeś, że dzwonią tylko nie wiesz gdzie :-P . Akurat jest dokładnie odwrotnie. Jak nie masz pojęcia o czym piszesz to nie pisz nic i nie wprowadzaj innych w błąd.
Może masz racje. tylko że ja sprawdzilem to za pomocą nie wyszukanej aparatury. Wyszło że mieszanka gaz-powietrze potrzebuje o 23%-37% mniejszego ładunku elektrycznego niż mieszanka benzyna-powietrze, mieszane w tyh samych proporcjach. (lepsze wyniki uzyskasz tylko na rozpuszczalniku przemysłowym)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 cze 2009, 16:04

dziuba pisze:mieszane w tyh samych proporcjach.
Po pierwsze mieszanka stechiometryczna dla gazu i powietrza ma inny stosunek niż benzyny i powietrza, po drugie mieszanka gazowo powietrzna jest o wiele mocniej zjonizowaną i na dodatek "suchą" mieszanką przez co energia zgromadzona przez cewkę i potrzebna do przeskoku iskry między elektrodami świecy musi być większa (przez co sama iskra też musi mieć większą energię). Po trzecie wreszcie od dawna powszechnie wiadomo, że autko z mocno wyeksploatowanym układem WN na benzynie jeszcze jako tako pracuje, a na gazie odmawia posłuszeństwa. Druga sprawa to powszechnie znane zalecenie przy LPG o tym by szczególnie mocno dbać o układ WN ze względu na większą wrażliwość LPG na niedomagania tegoż układu wys. nap.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl