[B4 avant] wgięty próg jak naprawic
jedynie bawic sie w wywiercenie 2 otworow bo jeden otwor i szarpanie wiele nie da bo to nie fiat czy polonez tu jest próg dosc mocny i jak beda 2 otwory prubowac ciagnac
Najlepiej jak bys pomyslal nad zrobieniem czegos ze by mozna bylo w otwor cos wlozyc i naciagac za pomocą czegos bo tak recznie wlozyc cos zagietego i samemu szarpac to nic nie da
Najlepiej jak bys pomyslal nad zrobieniem czegos ze by mozna bylo w otwor cos wlozyc i naciagac za pomocą czegos bo tak recznie wlozyc cos zagietego i samemu szarpac to nic nie da
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Jak żeś to zrobił? Przecież ona trzyma jak głuchy drzwi. W prawdzie kiedyś w B3 zdejmowałem te listwy, ale mimo moich starań, w jednym kawałku nie udało misie ich odkleić :-|romeo pisze:no zewnetrznej to ta listwa na górze po otwarciu drzwi:-) po zdjeciu jej zostaje goły próg
Nakładka progu wewnętrznego, ta obok fotela.romeo pisze:a która to wenetrzna nakładka progu :?: :?: :?:
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Masz wbity konkret próg.Daj sobie spokój z domowym kombinowaniem,czasem nie chodzi o wiedzę czy umiejętności a o dostęp do dobrych narzędzi/sprzętu(kto ma choć mniej więcej doświadczenia w pracach przy aucie potwierdzi) bez tego takiej naprawy prawidłowo nie wykonasz.A tu chodzi o trwałość(korozja,pękanie) i estetykę.Jak zaczniesz klepać, stukać ,wiercić pokaleczysz próg z każdej strony pourywasz pare przyspawanych haków i stracisz kupe nerwów.A na koniec władujesz w próg tonę szpachli z włóknem,albo jakieś plastik-tuning-agro nakładki na progi bo do końca go nie wyciągniesz.Pogadaj ze znajomymi,a może masz kumpla co ma kumpla...generalnie dobrego blacharza.Wyciągnie bo ma odpowiedni sprzęt i wprawe.A jak będziesz chciał to wymieni zakonserwuje i napewno będzie trwalsze niż wiadro szpachli.
Szkoda że nie jesteś z opolskiego mam kumpla który jast artysta-blacharz,911,SL-y fury z aluminium po dachach robi na igłę.Cwiartka w sprinterze nie ma sprawy nawet koparke po dachu robił
Nie namawiam do łatwizny,poprostu są rzeczy z których bez sprzętu kaszana wychodzi.
Szkoda że nie jesteś z opolskiego mam kumpla który jast artysta-blacharz,911,SL-y fury z aluminium po dachach robi na igłę.Cwiartka w sprinterze nie ma sprawy nawet koparke po dachu robił
Nie namawiam do łatwizny,poprostu są rzeczy z których bez sprzętu kaszana wychodzi.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
romeo, W takim razie rób to pomału.Nie ciągnij odrazu w najgłębszym miejscu,spróbuj systematycznie zaczynając od boków wyciąganie,potem troche środek i znowu boki żebyś w jednym miejscu nie wytargał/wybił(jakkolwiek znajdziesz dojście)bo będziesz potem wbijał i szlifował.Pamiętaj żeby zakonserwować po wyciągnięciu próg od środka podkładówką i konserwacją na bazie olejowej nie bitumicznej.
Spawania oczek/haków raczej nie unikniesz.Powodzenia <ok>
Spawania oczek/haków raczej nie unikniesz.Powodzenia <ok>
Tyle pomocnych tu informacji dostałeś kolego, a nikomu nie dałeś plusa ;]
Ja bym proponował naciągnięcie włókna szklanego na te miejsce i wyszlifował je na koniec papierem. Po wszystkim podkład i czarny barane na to. Robiłem tak w mega dziurawych progach w fiacie 125p z 1978r 1300ccm3 nie było widać, że był tak zjedzony Do tego można zrobić to samemu. Męczyć się np cał dzień, ale wypełnić dziurę idealnie. Lakierowanie audi lepiej zostawić lakiernikowi (to nie zdezelowany kwadrat )
Ja bym proponował naciągnięcie włókna szklanego na te miejsce i wyszlifował je na koniec papierem. Po wszystkim podkład i czarny barane na to. Robiłem tak w mega dziurawych progach w fiacie 125p z 1978r 1300ccm3 nie było widać, że był tak zjedzony Do tego można zrobić to samemu. Męczyć się np cał dzień, ale wypełnić dziurę idealnie. Lakierowanie audi lepiej zostawić lakiernikowi (to nie zdezelowany kwadrat )
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Miałem identyczny problem. Po roku jeżdżenia w końcu zabrałem się do tego. Początkowo chciałem przyspawać jakieś ucho i wyciągnąć próg, ale blacha okazała się zbyt słaba na taką operację. Zdjąłem więc górną nakładkę progu. Wywierciłem dwa otwory, tak aby do środka móc włożyć wybijak. Co dałem radę wybiłem. Resztę wyprowadziłem szpachlę. Potem nowy baranek i czarny lakier. Próg wyglądał jak nowy i nie szpecił już tak auta.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: