[All] Zbyt niski poziom płynu do chłodnic
[All] Zbyt niski poziom płynu do chłodnic
Witam .
Mam pytanie do szanownych klubowiczów co może się stać jeśli jeżdzimy ze zbyt niskim poziomem płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym.
Stosuj tagi.
Mam pytanie do szanownych klubowiczów co może się stać jeśli jeżdzimy ze zbyt niskim poziomem płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym.
Stosuj tagi.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2009, 16:41 przez wawrzon5, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05
Zależy co rozumiesz przez zbyt niski tzn. czy dużo poniżej minimum.wawrzon5 pisze:co może się stać jeśli jeżdzimy ze zbyt niskim poziomem płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym.
Oczywiście przedmówcy mają rację, wniosek że trzeba tego pilnować.
Poziom min na zbiorniku to jeszcze i tak zapas brany na gapowiczów dlatego poziom lekko poniżej nie zrobi nic złego. Sam mam podtlenek LPG więc zużycie płynu większe i często dolewam, jak już poziom jest poniżej min. jak narazie nic nigdy się nie stało. Oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:26
- Lokalizacja: WARSZAWA
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:26
- Lokalizacja: WARSZAWA
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:26
- Lokalizacja: WARSZAWA
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Ja to robie tak:
1. odkrecam korek zbiorniczka
2. odkrecam przewod od chlodnicy tuz przy pompie wodnej
3. odkrecam drugi przewod przy pompie wodnej - ten od powrotu, dzieki czemu zlewam resztki plynu z bloku i nagrzewnicy
4. zakrecamy w/w przewody
5. zalewamy do poziomu max plynem
6. odpalamy silnik i rozgrzewamy do uruchomienia termostatu i wlaczenia sie wentylatora (dolny wąż od chlodnicy ma byc cieply i w miare miekki)
7. sprawdzamy czy jest cieply nawiew (jesli nie to odpowietrzam nagrzewnice przez poluzowanie opaski przewodu nagrzewnicy)
8. ewentualnie dolewam plynu jesli w zbiorniczku ubędzie
9. pssst...pije zimny browarek
pzdr
1. odkrecam korek zbiorniczka
2. odkrecam przewod od chlodnicy tuz przy pompie wodnej
3. odkrecam drugi przewod przy pompie wodnej - ten od powrotu, dzieki czemu zlewam resztki plynu z bloku i nagrzewnicy
4. zakrecamy w/w przewody
5. zalewamy do poziomu max plynem
6. odpalamy silnik i rozgrzewamy do uruchomienia termostatu i wlaczenia sie wentylatora (dolny wąż od chlodnicy ma byc cieply i w miare miekki)
7. sprawdzamy czy jest cieply nawiew (jesli nie to odpowietrzam nagrzewnice przez poluzowanie opaski przewodu nagrzewnicy)
8. ewentualnie dolewam plynu jesli w zbiorniczku ubędzie
9. pssst...pije zimny browarek
pzdr
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 lut 2008, 22:26
- Lokalizacja: WARSZAWA