przekonwertuj tez dynamiczne i basic settings...

Jak możesz to napisz jak zmienic ten kąt wtrysku i za pomoca czego mogę to zrobic. Co jeszcze do poprawy?karol121 pisze:napewno kąt wtrysku do poprawy
[ Dodano: 2008-09-24, 10:30 ]
[url=http://images33.fotosik.pl/373/5d09664f680ae493m.jpg]Obrazek[/URL]
u mnie wyglada to tak
gruszka nie jest podlaczona do IC tylko do turba i jak sprezarka dmuchales w gruszke i zawor sie ruszal to jest ok, a co do cisnienia doladowania to przy obrotach 136....150 (wartosc liczbowa ) cisnienie powinno wynoscic 209....238 (w.l.) a przeplywka 225....255silnik pisze:Jak dmuchałem powietrze do IC to gruszka sie nie otwierała choc cisnienie było spore. Co wy o tym sądzicie?
vito_82 pisze:Witam panowie
Podepnę się pod temat :roll:
Kolega kupił Leon'a Sport TDI(150 KM), pojeździł 2 tygodnie i jadąc dość spokojnie(160) coś mu strzeliło pod maską i maszynka straciła moc, zaczęła kopcić na czarno...
Moja prośba do Was to namiar na kogoś w Łodzi bądź okolic, kto ma Vag'a (umie się nim posługiwać) i ma pojęcie o TDI'kach, bo odradziłem mu panów mechaników-komórkowców co będą kazali wymieniać mu pół auta po kolei (bo może to turbo a może to wina tłumika końcowego