[b3] swap ??? 1,9E SD na 1,9TD
[b3] swap ??? 1,9E SD na 1,9TD
mam silnik beznynowy u siebie jednak chce miec 1,9TD co musze wymienic?? Co bedzie pasowalo itd.
kto wie niech pisze
dzieki
kto wie niech pisze
dzieki
silnik, skrzynia, przekaźnik do świec żarowych, wiązke kabli, licznik, sprężyny, amorki, część układu wydechowego, półosie z przegubami. To na wstępie reszta wyjdzie w trakcie. Miom zdanie jest to droga i nie opłacalna inwestycja, bo na dzień dobry za to wszystko musisz wyłożyć około 2500pln przy dobrych witrach. Lepiej sprzedać auto i kupić diesla lub włożyć LPG
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
1,9TD to generalnie stara i prosta jednostka. Elektryki tam tyle co w starym ciągniku. Nie wiem dokładnie natomiast jak wygląda 1,9E.
Z tego co na pewno będziesz musiał dodać jeśli chodzi o elektrykę to przekaźnik świec żarowych, kabel do elektrozaworu który da plus po przekręceniu stacyjki. Pompa jest mechaniczna więc regulowana cięgnem.
Do przerobienia również układ paliwowy - pompa paliwa nie będzie ci już potrzebna.
Amorki i sprężyny to niby po co? Przecież nikt nie będzie z tego robił serii 1,9TD.
Z tego co na pewno będziesz musiał dodać jeśli chodzi o elektrykę to przekaźnik świec żarowych, kabel do elektrozaworu który da plus po przekręceniu stacyjki. Pompa jest mechaniczna więc regulowana cięgnem.
Do przerobienia również układ paliwowy - pompa paliwa nie będzie ci już potrzebna.
Oj niech kolega aż tak nie przesadza. Przecież 1,9TD to prosta jednostka. Skrzynie powinno dać się spasować. Będzie miała inne przełożenie ale od biedy powinna podejść. Liczników też nie trzeba zmieniać - jeśli masz VDO to obrotomierz da się nawet przerobić pod diesla, dodać kontrolkę świec żarowych to też raczej nie problem.qterek18 pisze:silnik, skrzynia, przekaźnik do świec żarowych, wiązke kabli, licznik, sprężyny, amorki, część układu wydechowego, półosie z przegubami. To na wstępie reszta wyjdzie w trakcie. Miom zdanie jest to droga i nie opłacalna inwestycja, bo na dzień dobry za to wszystko musisz wyłożyć około 2500pln przy dobrych witrach. Lepiej sprzedać auto i kupić diesla lub włożyć LPG
Amorki i sprężyny to niby po co? Przecież nikt nie będzie z tego robił serii 1,9TD.
jak nie robiłeś to nie ubarwiaj , robiłem 2 swapy silnika aktualnego auta 1.8E RU/1.6TD CY/1.9 TDI 1Zqterek18 pisze:silnik, skrzynia, przekaźnik do świec żarowych, wiązke kabli, licznik, sprężyny, amorki, część układu wydechowego, półosie z przegubami. To na wstępie reszta wyjdzie w trakcie. Miom zdanie jest to droga i nie opłacalna inwestycja, bo na dzień dobry za to wszystko musisz wyłożyć około 2500pln przy dobrych witrach. Lepiej sprzedać auto i kupić diesla lub włożyć LPG
ja bym zostawiłLabiel pisze:Do przerobienia również układ paliwowy - pompa paliwa nie będzie ci już potrzebna.
wadeo, zależy co to ma być i <szukaj> https://audi80.pl/all-swap-na-1z-vt22847.htm , u mnie mTDI można zrobić w 2 dni
jak się ma złomka czy to PB /D/TD/TDI to i pali , trzeba dbać to się odwdzięczy mój TD palił 5-5,5 miasto , mTDI to 4,7 miasto na pompach prze zemnie po modzonych :mrgreen:dr.lolek pisze:mi i tak nadal sie marzy 1.9TD silnik moze nie za abrdzo ekonomiczny jednak tez poszalec mozna
zapytajcie kolegi mrozoo bo ma moją pompę 10mm w AAZ jak i ile