Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3] swap ??? 1,9E SD na 1,9TD

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

[b3] swap ??? 1,9E SD na 1,9TD

Post autor: dr.lolek » 28 lip 2009, 02:16

mam silnik beznynowy u siebie jednak chce miec 1,9TD co musze wymienic?? Co bedzie pasowalo itd.
kto wie niech pisze
dzieki <piwo>

qterek18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 21 kwie 2007, 00:07
Lokalizacja: Studniska

Post autor: qterek18 » 28 lip 2009, 06:40

silnik, skrzynia, przekaźnik do świec żarowych, wiązke kabli, licznik, sprężyny, amorki, część układu wydechowego, półosie z przegubami. To na wstępie reszta wyjdzie w trakcie. Miom zdanie jest to droga i nie opłacalna inwestycja, bo na dzień dobry za to wszystko musisz wyłożyć około 2500pln przy dobrych witrach. Lepiej sprzedać auto i kupić diesla lub włożyć LPG

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 28 lip 2009, 10:18

LPG to mam teraz jednak szukam jakiegos silnika na swapa gdyz ten bierze olej ;/ i nie wiem co robic czy kapitalke czy jakies 2,3NG wlozyc ;/

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 07 sie 2009, 01:35

na pcatek sprawdz sprezanie jak bedize ok to pewnie z lowiczy na uszczelniaczhach wali wiec koszt naprawy bedize niewielki jak masz troceh zapalu to mozna to samemu zmajstrwac bo silnik prosty

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 sie 2009, 16:06

1,9TD to generalnie stara i prosta jednostka. Elektryki tam tyle co w starym ciągniku. Nie wiem dokładnie natomiast jak wygląda 1,9E.

Z tego co na pewno będziesz musiał dodać jeśli chodzi o elektrykę to przekaźnik świec żarowych, kabel do elektrozaworu który da plus po przekręceniu stacyjki. Pompa jest mechaniczna więc regulowana cięgnem.

Do przerobienia również układ paliwowy - pompa paliwa nie będzie ci już potrzebna.
qterek18 pisze:silnik, skrzynia, przekaźnik do świec żarowych, wiązke kabli, licznik, sprężyny, amorki, część układu wydechowego, półosie z przegubami. To na wstępie reszta wyjdzie w trakcie. Miom zdanie jest to droga i nie opłacalna inwestycja, bo na dzień dobry za to wszystko musisz wyłożyć około 2500pln przy dobrych witrach. Lepiej sprzedać auto i kupić diesla lub włożyć LPG
Oj niech kolega aż tak nie przesadza. Przecież 1,9TD to prosta jednostka. Skrzynie powinno dać się spasować. Będzie miała inne przełożenie ale od biedy powinna podejść. Liczników też nie trzeba zmieniać - jeśli masz VDO to obrotomierz da się nawet przerobić pod diesla, dodać kontrolkę świec żarowych to też raczej nie problem.

Amorki i sprężyny to niby po co? Przecież nikt nie będzie z tego robił serii 1,9TD.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 08 sie 2009, 21:07

qterek18 pisze:silnik, skrzynia, przekaźnik do świec żarowych, wiązke kabli, licznik, sprężyny, amorki, część układu wydechowego, półosie z przegubami. To na wstępie reszta wyjdzie w trakcie. Miom zdanie jest to droga i nie opłacalna inwestycja, bo na dzień dobry za to wszystko musisz wyłożyć około 2500pln przy dobrych witrach. Lepiej sprzedać auto i kupić diesla lub włożyć LPG
jak nie robiłeś to nie ubarwiaj , robiłem 2 swapy silnika aktualnego auta 1.8E RU/1.6TD CY/1.9 TDI 1Z ;-)
Labiel pisze:Do przerobienia również układ paliwowy - pompa paliwa nie będzie ci już potrzebna.
ja bym zostawił ;-)

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 08 sie 2009, 21:43

Vision jak bys mogl napisz jakie byly koszty takiego zabiegu i co pasuja a co do wymiany idzie

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 09 sie 2009, 09:57

wadeo, zależy co to ma być i <szukaj> https://audi80.pl/all-swap-na-1z-vt22847.htm , u mnie mTDI można zrobić w 2 dni ;-)

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 09 sie 2009, 11:45

jak można ten fajny silnik 1.9E zmienić na diesla to jest nie opłacalne najlepiej wyremontuj sobie. Ja mam ten silnik i naprawde jest świetny. Dużo ludzi mówi gdzie się w dieslu zabawa kończy tam w benzynie się zaczyna

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 09 sie 2009, 12:11

ja nie planuje wymiany uwielbiam ten silniczek ael kolega z 1,8e mi brzeczy zeby mu pomuc bo sie upral na disela a ja sie ciesze podtlenkiem gazu i apierdzielajacymi szklankami

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 09 sie 2009, 13:14

mi i tak nadal sie marzy 1.9TD silnik moze nie za abrdzo ekonomiczny jednak tez poszalec mozna a co do mojego 1,9E to zobacze w poniedzialek ile remont

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 09 sie 2009, 16:18

dr.lolek pisze:jednak tez poszalec mozna
:mrgreen:

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 09 sie 2009, 19:27

w seacie taki silnczek mialem i dawal rade;p takze mysle ze w audi tez bylo by OK:p a spalanie od 5 do 7,5L :mrgreen:

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 09 sie 2009, 20:17

to juz jak tak zrobisz i niebeidzesz mial co zrobic ze starym sd to chetnie moge przyjac bo o czesci do tego troche trudno a oryginal to oryginal i dobra baza do wyremontowania silnika na zewnatrz

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 09 sie 2009, 20:28

dr.lolek pisze:mi i tak nadal sie marzy 1.9TD silnik moze nie za abrdzo ekonomiczny jednak tez poszalec mozna
jak się ma złomka czy to PB /D/TD/TDI to i pali , trzeba dbać to się odwdzięczy ;-) mój TD palił 5-5,5 miasto , mTDI to 4,7 miasto na pompach prze zemnie po modzonych :mrgreen:
zapytajcie kolegi mrozoo bo ma moją pompę 10mm w AAZ jak i ile ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl