Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/1.8/JN/LPG] nie pracuje na 1 cylinder

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
kaczaza5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 712
Rejestracja: 23 gru 2007, 13:51
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: kaczaza5 » 28 cze 2009, 16:18

Pytanie za 10 pkt. na wolnych obrotach telepie silnikiem to rozumiem a jak jest na wyższych?
U mnie jest tak, że powyżej 2 tys. zaczyna chodzić na 4 garach. Mam za sobą już remont głowicy wraz z jej planowaniem (ciśnienie na wszystkich garach 12 :evil:), nowa uszczelka pod głowicą , wymianę szklanek, wymianę palca, kopułki, oraz kabli WN i świec, filtra powietrza, wymianę podstawy gaźnika (łapała lewe powietrze), a obecnie czekam na nowy parownik do gazu i jest to moja ostatnia deska ratunku :-/
Parownik będę miał w tym tygodniu to dam znać czy u mnie pomogło, możliwe że też parownik Ci się skończył ?

moto18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:27

Post autor: moto18 » 28 cze 2009, 16:44

własnie na wyzszych chodzi lepiej a na wolnych trzesie , to jest silnik na wtrysku mechanicznym ale nie na sekwencji jak tam kolega pytał ... moze macie racje moze gdzies mi bierze lewe powietrze , a sprawdzałem to tak ze na wolnych jak odpiołem przewod WN to nie było zmiany a na innych garach jest ruznica w spadku obrotow

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 28 cze 2009, 20:30

pisales ze podmieniales swiece z dzialajacego cylindra. a wez sproboj zmienic calkiem na inna zeby wszystkie dzialaly a nie przekladasz z innych, bo w taki sposob zawsze ktorys nie bedzie chodzil. moze masz juz swiece do bani, ja mialem tak 3 miesiace temu, jak odpail tona 3 gary wlasnie ale jak przegazowalem powyzej 2 tys, to normalnie, kupilem dobre swiece i przewody za 150 zl. i od tamtej pory pali od kopa, lepiej sie zbiera, spalanie spadlo, i nie mam mowy o kuleniu obrotow na lpg i Pb`trzyma 850 obrotów rowniótko.

Wiec radze zmienic swiece na calkowicie nowe+przewody+palec i kopółka jeśli juz sa wypalone.

rider224
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 12 lis 2007, 10:08
Lokalizacja: Wieluń okolice

Post autor: rider224 » 29 cze 2009, 13:05

Panowie czy sprawdzaliście to co napisałem wcześniej:
rider224 pisze:W jaki sposób oceniłeś że silnik nie pali na tym jednym cylindrze ?
Nie chodzi na wolnych obrotach (trzęsie się), czy w całym zakresie.

Ja miałem taki przypadek, że miałem pękniętą oprawę wtryskiwacza(wewnątrz komory) i jeden cylinder zasysał uboższą mieszankę, powietrze dostawało się dodatkowym wężem, a to powietrze powinno tylko lecieć przez oprawę i pomagać rozpylać Pb.

Sprawdzałem ciśnienie, wymieniałem świece itd. i nic nie pomagało i jeszcze trochę a zdejmowałbym głowicę.

Silnik niby miał moc, ale na wolnych chodził jak na 3 cylindrach.

Warto sprawdzić to co piszę bo ma to wpływ zarówno na Pb jak i LPG.

Objawy były takie same jak u mnie więc wg mnie będzie coś z oprawkami lub uszczelnieniem wtryskiwaczy.

moto18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:27

Post autor: moto18 » 30 cze 2009, 09:31

dzis to sprawdze bo wczesniej niedałem rady ... pozdro

[ Dodano: 2009-07-01, 23:29 ]
panowie miałem uszkodzony jeden oring ale jak wsadzałem wtrysk obudowa mi jego pekła ta czarna i musze kupic wtrysk a nie orjetujecie sie czy moge ten plastik sam kupic?

rider224
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 12 lis 2007, 10:08
Lokalizacja: Wieluń okolice

Post autor: rider224 » 02 lip 2009, 16:11

Zazwyczaj jak ktoś ma kompletne wtryski to ciężko od niego wydębić pojedynczą szt, ale trzeba próbować. Jeśli masz zamiar pojeździć jeszcze trochę tym autem, to warto się pokusić o komplet takich opraw, bo łatwo przy montażu je zepsuć, a przy kilku szt cena jest niższa.

Dam Ci jeszcze radę odnośnie montażu tych opraw.
Montowanie wtryskiwacza w oprawę najlepiej idzie przy użyciu jakiegoś środka smarującego (np.olej, wazelina techniczna).

Podobnie przy montażu/demontażu w głowicę, a najlepiej przy ciepłym silniku, gdy wszystkie oringi są miękkie.
Powodzenia.

Awatar użytkownika
kaczaza5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 712
Rejestracja: 23 gru 2007, 13:51
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: kaczaza5 » 05 lip 2009, 01:01

No to sprawa rozwiązana u kolegi oring pod wtryskiem u mnie przy tych samych objawach parownik - wymieniony na nowy i cieka jak mały szatan <ok>

moto18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:27

Post autor: moto18 » 16 lip 2009, 23:15

a ile kolego kosztował cie mieszalnik?? bo ja tez za niedługo bede wymieniał bo gazownicy mi powiedzieli ze sie juz konczy...

Awatar użytkownika
kaczaza5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 712
Rejestracja: 23 gru 2007, 13:51
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: kaczaza5 » 01 sie 2009, 00:43

Za parownik dałem ponad 200 pln, ale nie pamiętam już w tej chwili ile dokładnie coś koło 230 ~ 250 w tych granicach. Kupowałem Lovato na podciśnienie bo taka była instalacja i najprościej było mi go przełożyć, później tylko wizyta u gaziarza i 10 pln za podłączenie pod analizator spalin. Gaz ustawiłem sobie sam dzięki forum i było idealnie :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl