Pytanie za 10 pkt. na wolnych obrotach telepie silnikiem to rozumiem a jak jest na wyższych?
U mnie jest tak, że powyżej 2 tys. zaczyna chodzić na 4 garach. Mam za sobą już remont głowicy wraz z jej planowaniem (ciśnienie na wszystkich garach 12 :evil:), nowa uszczelka pod głowicą , wymianę szklanek, wymianę palca, kopułki, oraz kabli WN i świec, filtra powietrza, wymianę podstawy gaźnika (łapała lewe powietrze), a obecnie czekam na nowy parownik do gazu i jest to moja ostatnia deska ratunku
Parownik będę miał w tym tygodniu to dam znać czy u mnie pomogło, możliwe że też parownik Ci się skończył ?
[B3/1.8/JN/LPG] nie pracuje na 1 cylinder
własnie na wyzszych chodzi lepiej a na wolnych trzesie , to jest silnik na wtrysku mechanicznym ale nie na sekwencji jak tam kolega pytał ... moze macie racje moze gdzies mi bierze lewe powietrze , a sprawdzałem to tak ze na wolnych jak odpiołem przewod WN to nie było zmiany a na innych garach jest ruznica w spadku obrotow
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
pisales ze podmieniales swiece z dzialajacego cylindra. a wez sproboj zmienic calkiem na inna zeby wszystkie dzialaly a nie przekladasz z innych, bo w taki sposob zawsze ktorys nie bedzie chodzil. moze masz juz swiece do bani, ja mialem tak 3 miesiace temu, jak odpail tona 3 gary wlasnie ale jak przegazowalem powyzej 2 tys, to normalnie, kupilem dobre swiece i przewody za 150 zl. i od tamtej pory pali od kopa, lepiej sie zbiera, spalanie spadlo, i nie mam mowy o kuleniu obrotow na lpg i Pb`trzyma 850 obrotów rowniótko.
Wiec radze zmienic swiece na calkowicie nowe+przewody+palec i kopółka jeśli juz sa wypalone.
Wiec radze zmienic swiece na calkowicie nowe+przewody+palec i kopółka jeśli juz sa wypalone.
Panowie czy sprawdzaliście to co napisałem wcześniej:
Objawy były takie same jak u mnie więc wg mnie będzie coś z oprawkami lub uszczelnieniem wtryskiwaczy.
rider224 pisze:W jaki sposób oceniłeś że silnik nie pali na tym jednym cylindrze ?
Nie chodzi na wolnych obrotach (trzęsie się), czy w całym zakresie.
Ja miałem taki przypadek, że miałem pękniętą oprawę wtryskiwacza(wewnątrz komory) i jeden cylinder zasysał uboższą mieszankę, powietrze dostawało się dodatkowym wężem, a to powietrze powinno tylko lecieć przez oprawę i pomagać rozpylać Pb.
Sprawdzałem ciśnienie, wymieniałem świece itd. i nic nie pomagało i jeszcze trochę a zdejmowałbym głowicę.
Silnik niby miał moc, ale na wolnych chodził jak na 3 cylindrach.
Warto sprawdzić to co piszę bo ma to wpływ zarówno na Pb jak i LPG.
Objawy były takie same jak u mnie więc wg mnie będzie coś z oprawkami lub uszczelnieniem wtryskiwaczy.
Zazwyczaj jak ktoś ma kompletne wtryski to ciężko od niego wydębić pojedynczą szt, ale trzeba próbować. Jeśli masz zamiar pojeździć jeszcze trochę tym autem, to warto się pokusić o komplet takich opraw, bo łatwo przy montażu je zepsuć, a przy kilku szt cena jest niższa.
Dam Ci jeszcze radę odnośnie montażu tych opraw.
Montowanie wtryskiwacza w oprawę najlepiej idzie przy użyciu jakiegoś środka smarującego (np.olej, wazelina techniczna).
Podobnie przy montażu/demontażu w głowicę, a najlepiej przy ciepłym silniku, gdy wszystkie oringi są miękkie.
Powodzenia.
Dam Ci jeszcze radę odnośnie montażu tych opraw.
Montowanie wtryskiwacza w oprawę najlepiej idzie przy użyciu jakiegoś środka smarującego (np.olej, wazelina techniczna).
Podobnie przy montażu/demontażu w głowicę, a najlepiej przy ciepłym silniku, gdy wszystkie oringi są miękkie.
Powodzenia.
Za parownik dałem ponad 200 pln, ale nie pamiętam już w tej chwili ile dokładnie coś koło 230 ~ 250 w tych granicach. Kupowałem Lovato na podciśnienie bo taka była instalacja i najprościej było mi go przełożyć, później tylko wizyta u gaziarza i 10 pln za podłączenie pod analizator spalin. Gaz ustawiłem sobie sam dzięki forum i było idealnie :mrgreen: