Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80B4 2.6 ABC]Uszczelnienie na przepustnicy.

Wszystko co tyczy się silników V6
Zablokowany
Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[80B4 2.6 ABC]Uszczelnienie na przepustnicy.

Post autor: Kokolino » 14 maja 2009, 09:06

Witajcie <ok>
Mam mały problem z poceniem sie i czasami z niewielkim wyciekiem na lączeniu przepustnicy a chwytem powietrza. Na przepustnicy jest jakaś uszczelka jakby z kołnierzem, wargą i tam właśnie jest nieszczelność. Nie można tego kupić i nawet nie potrafie tego znaleźć w ETK.
Może ktoś miał podobną przypadłość i poradził sobie z tym.
Z góry dziękuję.

yankes2.8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 25 lip 2008, 13:51
Lokalizacja: Ełk

Post autor: yankes2.8 » 14 maja 2009, 09:21

Ja wsunąłem pod ten kołnierz kabel średnicy koło 1-1,5 mm. Pomogło znakomicie.

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 14 maja 2009, 11:28

Pewnym rozwiązaniem jest uszczelka w płynie(tylko czarna stosowana przez większość ASO europejskich marek,czerwona jest mniej odporna).Preparat jest w spreju z rurką jak WD-40,nakładasz kołnierz z preparatu czekasz aż zwiąże i zakładasz suche(uwaga montaż po wyschnięciu bo sklei).W ten sposób masz kołnierz/wypełnienie odporne na olej,mróz no i o niebo bardziej elastyczne(choć twarde) niż kabel.Zamiast uszczelki w płynie może być klej do szyb,ale jest mniej wdzięczną materią i brudzi jak cholera,no i dłużej schnie.

Elastyczność przy jednoczesnym zachowaniu odporności jest istotna ze względu na możliwość wystąpienia drgań ukł.dolotowego...

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 14 maja 2009, 11:45

yankes2.8 pisze:wsunąłem pod ten kołnierz kabel średnicy koło 1-1,5 mm. Pomogło znakomicie.
Ja również kombinowałem w ten sposób, ale mi coś nie poszło :-/ latam na razie na takiej luźnej. Natomiast ciekawą sprawą jest to, iż mimo nieszczelnego dolotu, silnik nadal trzyma równe obroty :roll:

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 14 maja 2009, 11:55

Hmm u mnie jest na końcu tej obudowy jeszcze klapka przeciwwybuchowa i też mi lewe powietrze łapie. Dzisiaj wymieniam więc zobaczę co z tą uszczelką i mam nadzieję że to nie będzie kolejna część do wymiany. A co do obrotów to u mnie też trzyma równo.
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 14 maja 2009, 13:19

Bieg jałowy silnika jest ok. Wkurz mnie to że ciągle jest tam mokro czasami jak jest chłodniej to kapie lekki budyń z odm. I najważniejsze że może ciągnąć syf do silnika.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 15 maja 2009, 07:29

Wczoraj wymieniłem tą kierownicę powietrza (na tą z wcześniejszej wersji 2.8 V6 ) i faktycznie luzy są na tej uszczelce ,ale minimalne. Od biedy można by się pokusić o nagwintowanie tych bolący prowadzących na które zakłada się tą kierownicę dołożenie dodatkowej uszczelki w jej wewnętrznej części i przykręcenie na stałe.
Jedyne co mi się poprawiło to brak galaretowatej pracy silnika na wolnych obrotach.
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 15 maja 2009, 13:21

Wielkie dzięki za odpowiedzi. W przyszłym tygodniu parę dni wolnego to trzeba sie za to zabrać.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 16 maja 2009, 00:35

Radek mógłbyś zrobić fotkę tego gdzie ci cieknie bo u mnie też zalatuje ale dokładnie nie wiem gdzie ale napewno z góry i rozlewa na cały silnik(napewno nie z pokryw)miałem wymieniany simmering na między skrzynią uszczelki kolektora i dalej się poci :-/
nie jestem mechanikiem ale jeśli i tam gdzie piszesz mam wyciek to może uda mi się samemu jak chłopaki piszą go usunąć.

problem w tym że w tym silniku wszystko jest tak spakowane że nie mam pojęcia co gdzie się znajduje :-? to nie jest motor 2.3 jak poprzednio :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 16 maja 2009, 10:54

Z tą fotką to nie będzie tak prosto.
Postaram się wytłumaczyć. Jak z obudowy filtra powietrza wychodzi ryra co silnik ssie powietrze, ona dochodzi do takiej plastykowej jakbyobudowy(kierownica powietrza) a ta z koleji jest mocowana do przepustnicy to właśnie na tym łączeniu se ślipi. Ściągnij obudowę tą górną i włóż rękę pod przepustnicę to zobaczysz czy masz tam sucho czy mokro.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 16 maja 2009, 15:29

aha ok dzięki jutro zobaczę bo dziś już ruszam do dziewczyny <ok>

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 02 sie 2009, 11:33

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83d ... 29d8b.html witam tutaj macie kilka rzeczy opisane co i gdzie jest w aah pozdrawiam ja wsadzilem drut i reszte na sylikonie a jesli krokowiec jest sprawny to nie bedzie na jalowych chdzil zle bo krokowiec ma swoj kanal aby utrzymywac wolne obroty pomimo wlaczenia np. klimatyzacji a przepustnica jest wtedy zamknieta szczelnie :-P tak gdzies to wyczytalem bardziej moze w czsie jazdy zamieszania robic przez nieszczelnosc :mrgreen: pozdrawiam posiadaczy aah
michal 2.8 quattro :) kiedy przyjdzie ta zima :)

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 02 sie 2009, 23:46

Do tej fotki jest osobny temat :-P

Zablokowany

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga