
ps. między 60-70st. gdy wciskam sprzęgło obroty spadają do 400, ale zaraz sie stabilizują.
Jeśli jest uszkodzony to po zdjęciu podciśnienia powinno lecieć paliwo, poza tym troche paliwem powinno śmierdzieć. Nie kupuj odpowiednikow tylko oryginał Bosha /jakies 300zeta/ ja po wymianie na jakieś badziewie za połowe ceny musiałem jeszcze rozrusznik wymieniać, bo zalało mi 4 cylinder wachą i nie mógł zakręcić to się zjarałczarekj pisze:Stawiam na uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
Możesz go wymontować i dmuchnąć w ten dziubek od podciśnienia jeśli powietrze wychodzi to szrot - taki domowy sposób.wilu8 pisze:czarekj, czy jego uszkodzenie można poznać jedynie przez przeciek rurką czy jest jakiś inny sposób pomiar ciśnienia paliwa ?
Przyznam się bez bicia że narazie nic nie robiłem, bo usterka mało uciążliwa. Ale regulator raczej odpada, ze względu na to że problem jest też na gazie (mam najprostszą instalacje).Stawiam na uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
Niebieski czujnik odpowiada za odczyt temperatury płynu chłodzącego i przekazanie sygnału do ECU. O ile pamiętam rezystancja powinna maleć wraz ze wzrostem temperatury (jakie dokładnie wartości powinny być - znajdziesz na forumPS Od czego jest ten niebieski czujnik, i jaką oporność powinien mieć. Czy wam też sie ten niebieski plastyk obraca?