[b4 1.9 tdi 1z] błedy
[b4 1.9 tdi 1z] błedy
wczoraj po ustawieniu dawki wyskoczyly mi takie bledy 01268 (N146) cos z nastawnikiem
0541 (G99) i 0513 (G28) skasowalem ich wczoraj a dzisiaj znowu wyskoczyl mi 0513 czujnik predkosci obrotowej silnika (G28) ; zbyt długi czas opadania cisnienia- przód ust. sporadyczna moze mi ktos napisac co te bledy wszytkie oznaczaja :?:
0541 (G99) i 0513 (G28) skasowalem ich wczoraj a dzisiaj znowu wyskoczyl mi 0513 czujnik predkosci obrotowej silnika (G28) ; zbyt długi czas opadania cisnienia- przód ust. sporadyczna moze mi ktos napisac co te bledy wszytkie oznaczaja :?:
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
Witam nie bede zakladal nowego tematu. Zalozylem do swojej niuni komputer AHU i wyskakuja mi bledy i nie mozna ich wykasowac. do tego komputer pokazuje mi cisnienie barometryczne w okolicach 600 mb a stary od 1Z normalnie ok 1000.
65535 - Internal Control Module Memory Error
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
18-00 - Upper Limit
Dodam ze na starym komputerze od 1Z nie ma takich bledow. Silnik jest na przeplywce pierburga oczywiscie .
65535 - Internal Control Module Memory Error
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
18-00 - Upper Limit
Dodam ze na starym komputerze od 1Z nie ma takich bledow. Silnik jest na przeplywce pierburga oczywiscie .
zakladam komputer bo bede chcial zrobic dobrego virusa i chce zeby Bc poprawnie mi pokazywalo spalanie. Co do tego bledu z nastawnikiem to wyskoczyl mi dopiero po czasie dlatego sie pytam lepiej dmuchac na zimne. Piny niby sa te same bo inni uzytkownicy zakladali u siebie i wszystko dziala. Chcialem sie tylko zapytac o ten nastawnik N146 co oznacza upper limit?
O bledzie 65535:
w starych ECU dwuplytowych dosyc czesto wystepowal [podobno jakies problemy czujnika doladowania]
w nowszych moze byc spowodowany:
-zwyklym przeladowaniem turbiny
-czasami spowodowane niedomganiami czujnika cisnienia atmosferynzego
-w przypadku problemow z komunikacja miedzy Vagiem a sterownikiem
-sterowniki Airbagow powodowaly ten blad .....
-albo jakim innym bledem
-uszkodzenie ECU [mało prawdopodobne]
O bledzie 01268:
- moze (ale nie musi) wystepowac przy zabrudzonym nastawniku
Pozdrawiam
w starych ECU dwuplytowych dosyc czesto wystepowal [podobno jakies problemy czujnika doladowania]
w nowszych moze byc spowodowany:
-zwyklym przeladowaniem turbiny
-czasami spowodowane niedomganiami czujnika cisnienia atmosferynzego
-w przypadku problemow z komunikacja miedzy Vagiem a sterownikiem
-sterowniki Airbagow powodowaly ten blad .....
-albo jakim innym bledem
-uszkodzenie ECU [mało prawdopodobne]
O bledzie 01268:
- moze (ale nie musi) wystepowac przy zabrudzonym nastawniku
Pozdrawiam
ja raz zapomniałem podłączyć wtyczkę od przepływomierza a innym razem wężyk na gruszce i też wywaliło 65535 ale nie zawsze, u szwagra w pasku (AHU) też ten błąd wywalało jak były problemy z N75 także jeśli chodzi o ten błąd to ja bym się nie przejmował
a ten komp od AHU to nie jest już podkręcony :?:
a ten komp od AHU to nie jest już podkręcony :?: