Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 TDI 1Z 1992r] bierze dużo oleju

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 30 sie 2009, 11:54

UKI_XX, ale to bezpośrednio po przestawieniu zapłonu zaczął dymka puszczać po zapaleniu :-/ I do tego troszkę oleju teraz podciąga... Nie ma żadnego wycieku, jedynie teraz puszcza delikatnie niebieski dymek po zapaleniu. Wcześniej tego nie miałem tylko że motor chodził tak metalicznie. :roll:

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 30 sie 2009, 12:54

to że dymi po przestawieniu kąta wtrysku może mieć związek z wtryskami, może być tak że siada wtrysk sterujący i błędnie podawał info o kącie wtrysku albo zawór N108 się przycina a to że więcej ubywa oleju raczej zbiegło się z tym ustawieniem kąta a przyczyna jest gdzie indziej

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 30 sie 2009, 12:58

Rozumiem. Bo było coś takiego że wywalało błąd coś właśnie związany z wtryskiem... Po skasowaniu go i ponownym uruchomieniu silnika ten błąd dalej wyskakiwał. Po zmianie tej wartości ze 144 na 51 błędu już nie było. :roll:

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 02 wrz 2009, 07:21

jakie powinno być ciśnienie na cylindrach w w silniczku 1.9 tdi

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 02 wrz 2009, 09:24

25-32

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 02 wrz 2009, 14:34

to teraz mam takie pytanie mam ciśnienie na cilindrach
1- 31
2- 30
3- 31
4- 30

i mechanik powiedział ze pierścienie sado wymiany czy jest mozliwosc ze pierścionki sa wytarte ale ciśnienie jest ok

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 02 wrz 2009, 14:40

wg mnie masz bardzoo dobre cisnienie na garczkach i nie wymieniaj pierscionkow, twoj motor jeszcze dlugo pojezdzi <ok>

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 02 wrz 2009, 14:43

misiek547 pisze:to teraz mam takie pytanie mam ciśnienie na cilindrach
1- 31
2- 30
3- 31
4- 30

i mechanik powiedział ze pierścienie sado wymiany czy jest mozliwosc ze pierścionki sa wytarte ale ciśnienie jest ok
... Powiedz swojemu mechaniorowi żeby jeszcze trochę się Poduczył <osohozi>
Ciśnienie zajebiste i będzie śmigać jak talala <piwo>

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 02 wrz 2009, 16:21

omijaj tego kanciarza z daleka, jedyne o czym ma ten gość pojęcie to naciąganie ludzi na kasę i zapewniam że nawet jakbyś zostawił mu samochód to pierścieni by nie ruszył a kasę za wymianę wziął a jedyne co by zrobił to wyjął wtryski i kapnął deczko oleju na tłoki co by się delikatnie pomiary różniły

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 04 wrz 2009, 20:15

Ciśnienie na cylindrach idealne. :!: A ten mechanik to nic tylko naciągacz. :-/

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 07 wrz 2009, 09:18

książkowa norma: 26-35, więc nie masz się czym przejmować, do tego nie odbiegają znacząco od siebie. Jeździj i nie przejmuj się.

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 13 wrz 2009, 21:23

witam ponownie jednak z tymi ciśnieniami nie jest tak kolorowo takie ciśnienia jak wyżej napisałem ma jak oleju dostanie a na zimnym jest od 20 do 22 i postanowiłem wymienić pierścionki i dziś wziąłem się za rozebranie mojej audiczki i zauważyłem jeden szczegół który mnie zaniepokoił mianowicie chodzi o to kiedy zdoiłem koło zębate z wałka rozrządu zauważyłem ze na wałku jest miejsce na klin a na kole zębatym nie ma i mam takie pytanie czy jest taka możliwość w ogóle żeby na wałku było miejsce na klin a na kole już nie? i dodam jeszcze że wszystko było ciasno spasowane tak jak by to było zrobione fabrycznie

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 13 wrz 2009, 21:55

misiek547 pisze:witam ponownie jednak z tymi ciśnieniami nie jest tak kolorowo takie ciśnienia jak wyżej napisałem ma jak oleju dostanie a na zimnym jest od 20 do 22 i postanowiłem wymienić pierścionki i dziś wziąłem się za rozebranie mojej audiczki i zauważyłem jeden szczegół który mnie zaniepokoił mianowicie chodzi o to kiedy zdoiłem koło zębate z wałka rozrządu zauważyłem ze na wałku jest miejsce na klin a na kole zębatym nie ma i mam takie pytanie czy jest taka możliwość w ogóle żeby na wałku było miejsce na klin a na kole już nie? i dodam jeszcze że wszystko było ciasno spasowane tak jak by to było zrobione fabrycznie
tak ma być to jest stożek a miejsce jest a klina nie mam ;-)

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 13 wrz 2009, 21:56

Kolego w 1,6d\td jest tak jak piszesz. Nie wiem czemu tak jest, ale w niczym to nie przeszkadza <ok>

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 13 wrz 2009, 22:17

aha czyli wszystko jest ok a już myślałem że coś było kombinowane a mam jeszcze jedno pytanko odnośnie turbinki czy ona może mić jakis luz bo miałem regenorowaną w maju i jak dziś zauważyłem ma jak na moje oko dosyć spory luz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl