[b4 1.9 TDI 1Z 1992r] bierze dużo oleju
... Powiedz swojemu mechaniorowi żeby jeszcze trochę się Poduczył <osohozi>misiek547 pisze:to teraz mam takie pytanie mam ciśnienie na cilindrach
1- 31
2- 30
3- 31
4- 30
i mechanik powiedział ze pierścienie sado wymiany czy jest mozliwosc ze pierścionki sa wytarte ale ciśnienie jest ok
Ciśnienie zajebiste i będzie śmigać jak talala
omijaj tego kanciarza z daleka, jedyne o czym ma ten gość pojęcie to naciąganie ludzi na kasę i zapewniam że nawet jakbyś zostawił mu samochód to pierścieni by nie ruszył a kasę za wymianę wziął a jedyne co by zrobił to wyjął wtryski i kapnął deczko oleju na tłoki co by się delikatnie pomiary różniły
witam ponownie jednak z tymi ciśnieniami nie jest tak kolorowo takie ciśnienia jak wyżej napisałem ma jak oleju dostanie a na zimnym jest od 20 do 22 i postanowiłem wymienić pierścionki i dziś wziąłem się za rozebranie mojej audiczki i zauważyłem jeden szczegół który mnie zaniepokoił mianowicie chodzi o to kiedy zdoiłem koło zębate z wałka rozrządu zauważyłem ze na wałku jest miejsce na klin a na kole zębatym nie ma i mam takie pytanie czy jest taka możliwość w ogóle żeby na wałku było miejsce na klin a na kole już nie? i dodam jeszcze że wszystko było ciasno spasowane tak jak by to było zrobione fabrycznie
tak ma być to jest stożek a miejsce jest a klina nie mammisiek547 pisze:witam ponownie jednak z tymi ciśnieniami nie jest tak kolorowo takie ciśnienia jak wyżej napisałem ma jak oleju dostanie a na zimnym jest od 20 do 22 i postanowiłem wymienić pierścionki i dziś wziąłem się za rozebranie mojej audiczki i zauważyłem jeden szczegół który mnie zaniepokoił mianowicie chodzi o to kiedy zdoiłem koło zębate z wałka rozrządu zauważyłem ze na wałku jest miejsce na klin a na kole zębatym nie ma i mam takie pytanie czy jest taka możliwość w ogóle żeby na wałku było miejsce na klin a na kole już nie? i dodam jeszcze że wszystko było ciasno spasowane tak jak by to było zrobione fabrycznie