[B4,2.0,ABK,94r]Bicie w prawym przednim kole
[B4,2.0,ABK,94r]Bicie w prawym przednim kole
Witam wszystkich klubowiczów mam problem z przednim prawym kołem Słyszę pod czas jazdy bicie i czasami występują drgania kierownicy co to może być ?
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104
sugeruje zaczac od wywazenia kola, poza tym nalezy sprawdzic stan opony poniewaz moze byc wytarta w jednym miejscu o np.2 mm i bedzie klepac to tez jest tak samo slyszalne ale aby byla tak wytarta to byloby konieczne hamowanie z piskiem z duzej predkosci do zera. Poza tym jesli to jest ok to moze byc wywazenie albo jak pisal kolega wyzej uderzenie w kraweznik lub dziure i felga sie wygiela
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jeśli wulkanizator jest kumaty to powinien momentalnie wychwycić taką usterkę.Dobry_K pisze:poza tym nalezy sprawdzic stan opony poniewaz moze byc wytarta w jednym miejscu o np.2 mm i bedzie klepac
I generalnie tak jak piszą koledzy wyżej - sprawa pierwsza i najważniejsza to jechać do wulkanizatora i wyważyć oponę. Ewentualnie potem szukać przyczyn gdzie indziej. Tylko proszę nie pisać że opony wyważałeś kilka miesięcy temu.
Części samochodowe online - Motostacja
Jezeli nie jestes pewny czy to kolo czy cos innego zrob tak:
- podnies auto sprawdz lozysko czy nie ma za duzego luzu
- zmien kolo na zapasowke i jedz sie przejechac jezeli problem powroci to bedziesz wiedzial ze to nie kolo tylko cos w zawieszeniu.
jezeli nie powroci to znaczy ze felga opona, odpad odwaznik.
Wyeliminujesz jedno z dwoch.
Powodzenia i napisz co bylo rzyczyna.
- podnies auto sprawdz lozysko czy nie ma za duzego luzu
- zmien kolo na zapasowke i jedz sie przejechac jezeli problem powroci to bedziesz wiedzial ze to nie kolo tylko cos w zawieszeniu.
jezeli nie powroci to znaczy ze felga opona, odpad odwaznik.
Wyeliminujesz jedno z dwoch.
Powodzenia i napisz co bylo rzyczyna.
[center]Fuck The New Cars I'm Driving OldSchool[/center]
sugeruję sprawdzić łożysko - oprócz szumu może dawać objaw bicia i to całkiem silnego.
moje szlag trafił jak byłem w norwegii i całą drogę powrotną strasznie biło. po wymianie wszystko wróciło do normy.
moje szlag trafił jak byłem w norwegii i całą drogę powrotną strasznie biło. po wymianie wszystko wróciło do normy.
nowości, nowości... Zaglądać- zapraszam
>>B4 1z powered by V-Tech<<
>>B4 1z powered by V-Tech<<
Moim zdaniem to tarcza lub łożysko wymieniałem z dwa miechy temu Amorki wszystko zrobiłem ok oprócz tej dolewki oleju za późno się dowiedziałem i nadal puka coś na małych szczelinach lub dołkach tylko że prawa strona głośniej a lewa troszkę ciszej mam zamiar jechać na stacje diagnostyczną co proponujecie sprawdzić pierw ? bo już mnie to gnębi het czas i tak się wybieram i wybrać się nie mogę
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104
Po pierwsze sprawdzasz , czy przegub jest dokręcony do piasty, jak jest to dalej.Podnosisz na lewarek prawą stronę. Włączasz silnik zapinasz 2 bieg i puszczasz sprzęgło , obserwujesz zachowanie koła. Jak bije lecisz dalej , zdejmujesz koło , wkładasz jedną szpilkę z większą nakrętką by docisnąć tarczę i obserwujesz. Jak bije nadal ,to zdejmujesz klocki ,odpinasz jarzmo i zdejmujesz tarcze. Test powtarzasz. Jak bije nadal to zakładasz koło , opuszczasz lewarek, odkręcasz śrubę przegubu, znów w górę koło, zdejmujesz i wypinasz przegub. Jak nie bije to padnięte piasta i łożysko, jak bije to podwieszasz półośkę na pętli z drutu i znów test , Jak bije to już tylko został przegub wewnętrzny.....
ABK+ LPG + troszke gadżetów
A jak postawie go na lewarku i wrzucę 2 bieg i puszczę sprzęgło to mi czasem nie zjedzie z tego lewarka?szantis pisze:Po pierwsze sprawdzasz , czy przegub jest dokręcony do piasty, jak jest to dalej.Podnosisz na lewarek prawą stronę. Włączasz silnik zapinasz 2 bieg i puszczasz sprzęgło , obserwujesz zachowanie koła. Jak bije lecisz dalej , zdejmujesz koło , wkładasz jedną szpilkę z większą nakrętką by docisnąć tarczę i obserwujesz. Jak bije nadal ,to zdejmujesz klocki ,odpinasz jarzmo i zdejmujesz tarcze. Test powtarzasz. Jak bije nadal to zakładasz koło , opuszczasz lewarek, odkręcasz śrubę przegubu, znów w górę koło, zdejmujesz i wypinasz przegub. Jak nie bije to padnięte piasta i łożysko, jak bije to podwieszasz półośkę na pętli z drutu i znów test , Jak bije to już tylko został przegub wewnętrzny.....
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104
Ja w vectrze to na 5 biegu tak jechałem tyle ze był lewarek zabezpieczony żeby się nie wywrócił od drgań :mrgreen:manq pisze:na 100% nie pojedzie.śmiało...newerafan pisze: A jak postawie go na lewarku i wrzucę 2 bieg i puszczę sprzęgło to mi czasem nie zjedzie z tego lewarka?
a moze warto by sprawdzic amorek w tym kole.
Amorki mają dwa miechy schsy olejoweJarek3601 pisze:Ja w vectrze to na 5 biegu tak jechałem tyle ze był lewarek zabezpieczony żeby się nie wywrócił od drgań :mrgreen:manq pisze:na 100% nie pojedzie.śmiało...newerafan pisze: A jak postawie go na lewarku i wrzucę 2 bieg i puszczę sprzęgło to mi czasem nie zjedzie z tego lewarka?
a moze warto by sprawdzic amorek w tym kole.
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 965
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
ja też miałem stuki i się okazało że guma na wózku wachaczu jest wytarta czy jak to się zwie podnieś i zobacz
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga