[B4 AAZ] Nie kręci się silnik
masz szczescie ze nie urwalo calkiem komory wirowej i nie jezdziles z nia urwana bo potrafi to zalatwic sukcesywnie tlok i gladzie cylindra, ale lomot bylby niesamowity. Co do przerobki na mTDI to jesli w dobrej cenie znajdziesz tloki [+nowe pierscienie] i glowice z TDI mozesz smialo zakladac, i ofcourse wtryski & swieczki. Zle nie jest, teraz musisz rozwazyc co chcesz z tym zrobic
A oto sprawca zatrzymania:
Od lewej do prawej...
Niegroźny ślad na tłoku - zeszło tylko trochę nagaru
To samo co wyżej w trochę lepszej jakości:
Generalnie głowica popękana między zaworami i przy komorach wirowych, a jedynym cylindrem gdzie nie jest pęknięta między zaworami to ten gdzie wyrwało komorę wirową :shock: ... jakieś fatum...
Znalazłem głowicę po regeneracji z osprzętem za 850zł + przesyłka + odesłanie starej głowicy = ~1000zł
do tego robocizna + uszczelka + rozrząd = ~1500...
dołu raczej nie ruszę w takiej sytuacji... nie widziałem dużego luzu na tłokach/pierścieniach, a mechanik mówił że póki co i tak mnie to raczej sporo będzie kosztować i jak nie mam kaski w nadmiarze to żebym sobie odpuścił dół na razie...
Od lewej do prawej...
Niegroźny ślad na tłoku - zeszło tylko trochę nagaru
To samo co wyżej w trochę lepszej jakości:
Generalnie głowica popękana między zaworami i przy komorach wirowych, a jedynym cylindrem gdzie nie jest pęknięta między zaworami to ten gdzie wyrwało komorę wirową :shock: ... jakieś fatum...
Znalazłem głowicę po regeneracji z osprzętem za 850zł + przesyłka + odesłanie starej głowicy = ~1000zł
do tego robocizna + uszczelka + rozrząd = ~1500...
dołu raczej nie ruszę w takiej sytuacji... nie widziałem dużego luzu na tłokach/pierścieniach, a mechanik mówił że póki co i tak mnie to raczej sporo będzie kosztować i jak nie mam kaski w nadmiarze to żebym sobie odpuścił dół na razie...
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie wiem jak w AAZ ale w 1,6 to faktycznie norma, i nie widziałem takiego który głowicę w tym miejscu miał całą co nie wpływa na działanie silnika. U mnie w 1,6TD głowica między zaworami była popękana, u starszego w 1,6D tak sama.mrozoo pisze:to ze popekane miedzy gniazdami zaworow to norma:)
Natomiast co do twojego przypadku to masakrycznie to wygląda. Koledzy mają rację. Jeśli sam remont głowicy ma kosztować tyle to może rozejrzyj się za gołym 1Z.
wszystko p&p w twoim przypadku , a pompę to wiesz do ko go możeszjunglist pisze:Tylko gdzie znajdę silnik w dobrym stanie, który będzie kosztował mniej...
musiałby być chyba klubowy..
a nawet jeśli to czy trzeba cos dorabiać ??
- łapy pasują?
- skrzynia pasuje ??
- wymieniam tylko pompę i już ??
- jak z regulacją??
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2009, 21:42 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
Jednak przekonał mnie do tej głowicy: http://moto.allegro.pl/item722906930_gl ... a_vat.html
... A ja tu znalazłem nówkęjunglist pisze:Jednak przekonał mnie do tej głowicy: http://moto.allegro.pl/item722906930_gl ... a_vat.html
http://moto.allegro.pl/item712528284_no ... _d_td.html
... Więc co jest grane :?: