Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAZ] Nie kręci się silnik

co począć z takim autkiem ;(

remont silnika
11
46%
kupic nowy silnik
8
33%
sprzedać furkę ;(
1
4%
inne ??
4
17%
 
Liczba głosów: 24

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 29 sie 2009, 12:12

z fotkami słabo....
moze po planowaniu + czyszczeniu kanałów do zaworów przed zlozeniem zrobie
a jak zwor bedzie wygięty to tez zrobie Fototototo ...

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 29 sie 2009, 12:43

bedziesz rozpinal dol ?

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 29 sie 2009, 12:49

raczej nie... zależy co wyjdzie po rozłożeniu góry...

musze sie jeszcze skonsultować z mechanikEm...


moze zrobi mi promocje jeśli bede chciał później dół robić... ale wydaje mi sie że dół raczej OK...
na 15tys km bierze mi 1.5-2l oleju...
w ODMIE do zbiorniczka oleju nie widać... więc KONIECZNoŚCI nie ma, a kaski na dodatki proforma nie mam...

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 29 sie 2009, 12:57

bo juz jak glowice zrzucasz, to wg mnie warto by bylo pierscionki odrazu machnac panewki chociaz na wale, i skontrolowac tuleje i sworznie tlokowe.

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 29 sie 2009, 21:12

mrozoo pisze:pierscionki odrazu machnac panewki chociaz na wale, i skontrolowac tuleje i sworznie tlokowe.
koszty koszty koszty...


gościu wycenił mi to tak:
robocizna (za robienie góry): 300
rozrząd: 120
uszczelka: 100
planowanie i "odnowa" głowicy: nie wiadomo bo zleca to dalej
zawory: nie wiadomo...

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 30 sie 2009, 00:43

to takie sobie ceny, nie wiem ile to kosztuje bo sobie sam to wszystko robilem, i musowo zmien uszczelniacze zaworowe [komplet ori kosztuje okolo 20zl max, robocizna pewnie z 4x tyle]

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 30 sie 2009, 01:01

co wy chcecie fotki zaworów nie wiecie jak wygladac moze wygiety zawór :mrgreen:
napewno inaczej jak prosty :-P coś te AAZ wadliwe rozrządy mają :-/
zmień kółko rozrzadu na wale, szczerze ci to polecam ;-) bo mi sie wala po garażu głowica również pogieta :lol: z powodu ścięcia klina w tym ze kole.
A i jak tam twoje popychacze :?: sprawdz wszystkie <ok>
bo ja jednego sie doszukac w całym silniku nie mogłem :lol: doszczętnie sie rozwalił i poszedł w układ olejowy. a pozostałe spłaszczone że z głowicy nie mogłem wyciągnąć :roll:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 sie 2009, 01:08

Dziki pisze:co wy chcecie fotki zaworów nie wiecie jak wygladac moze wygiety zawór :mrgreen:
No ja właśnie nie widziałem i obym nigdy nie musiał oglądać.
Dziki pisze:coś te AAZ wadliwe rozrządy mają
Też kiedyś słyszałem taką opinie. Częsta przypadłość to właśnie ścinanie tego klina. Sąsiadowi też zresztą go ścięło tyle że w zwykłym 1,9D.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 30 sie 2009, 11:57

to po prostu wada fabryczna tego rozwiazania w AAZ, jesli juz to sie dzieje to warto przerobic to na polksiezyc z 1z TDI, a co po niektorzy to caly wal pakuja od 1z AFN itp.;]

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 31 sie 2009, 11:24

Masakra...

Dziś po rozłożeniu silnika wesoło obudził mnie mechanik z informacją:
"to nie zawór... po prostu rozleciała się komora przedwtryskowa i nie ma co już zbierać i spawać..."

Muszę zakupić głowicę...
:shock: :cry: :cry: :-x :-x :-x :shock: :shock: :cry: :cry: :-( :-( :-( :-( :-(

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 31 sie 2009, 11:43

no to lipka... nie zazdroszczę

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 31 sie 2009, 13:40

junglist pisze:"to nie zawór... po prostu rozleciała się komora przedwtryskowa i nie ma co już zbierać i spawać..."
Pierwszy raz słyszę o takiej usterce :-( Trafiłeś jak w totka :evil: . Uszkodziła coś więcej czy na szczęście obyło się bez rys na cylindrach?

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 31 sie 2009, 15:49

Labiel pisze:Uszkodziła coś więcej czy na szczęście obyło się bez rys na cylindrach?
nie widziałem głowicy i cylindrów ale najwyraźniej tłok zatrzymał sie przy głowicy i nie mielił po cylindrze...jedyny plus :-?


zastanawiałem sie ile kosztowałp by przerobienie go na mTDI czyli tłoki od TDI i góra od TDI...
do tego pewnie wtryski;/

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 31 sie 2009, 15:55

junglist pisze:zastanawiałem sie ile kosztowałp by przerobienie go na mTDI czyli tłoki od TDI i góra od TDI...
do tego pewnie wtryski;/
Raczej nie opłacalne. Musiałbyś wymienić tyle elementów że taniej by cię wyszło kupić blok z głowicą już do TDi, a o ile mniej roboty.

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 31 sie 2009, 16:54

w takim razie szukam głowicy do AAZ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl