Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAZ] Nie kręci się silnik

co począć z takim autkiem ;(

remont silnika
11
46%
kupic nowy silnik
8
33%
sprzedać furkę ;(
1
4%
inne ??
4
17%
 
Liczba głosów: 24

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 02 wrz 2009, 12:37

- oznaczenie silnika: JP, JR, JK, CY, RA, SB, 1.6 D/TD
pozatym bez osprzętu... a tam za stara głowicę + ~900zł bede miał "prawie" nową z osprzętem...

[ Dodano: 2009-09-02, 12:38 ]
mógłbym od tego gościa wziąć taką ale ta nie ma osprzętu...
http://moto.allegro.pl/item710607289_no ... _d_1y.html

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 02 wrz 2009, 14:02

grinch pisze:
junglist pisze:Jednak przekonał mnie do tej głowicy: http://moto.allegro.pl/item722906930_gl ... a_vat.html
... A ja tu znalazłem nówkę
http://moto.allegro.pl/item712528284_no ... _d_td.html

... Więc co jest grane :?:
to od 1,6 :D a kolega posiada 1,9 :D

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 02 wrz 2009, 14:44

pomysl junglist nad m-tdi , bo pakujac sie w nowa glowice to szkoda i dolu nie robic,

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 02 wrz 2009, 14:53

z drugiej strony pakując się w nieznane TDI (bo tylko takie można kupić za ~1200zł) mam tą samą niepewność...

a po zdjęciu głowicy, "dół" nie wygląda źle...

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 02 wrz 2009, 15:32

pisząc o mTDi myślałem głównie o kosztach jakie poniesie junglist, silnik TD jest też świetny i rozwojowy( dołożyć korbę i sprzęgło od TDI wtryski na 175 Bar , pompa , turbo fmic i wynik będzie gruby) przykład niedaleko mrozoo <piwo> , silnik poprzeczny np MK3 to rzeźba z łapami , miska , smog do zmiany reszta p&p no i jak wiecie rożnie jest , bo stan faktyczny to loteria

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 02 wrz 2009, 15:42

Vision pisze:pisząc o mTDi myślałem głównie o kosztach jakie poniesie junglist, silnik TD jest też świetny i rozwojowy( dołożyć korbę i sprzęgło od TDI wtryski na 175 Bar , pompa , turbo fmic i wynik będzie gruby) przykład niedaleko mrozoo <piwo> , silnik poprzeczny np MK3 to rzeźba z łapami , miska , smog do zmiany reszta p&p no i jak wiecie rożnie jest , bo stan faktyczny to loteria
... Dlatego uważam że zrobić na perfekt to co się ma i śmigać <piwo>

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 02 wrz 2009, 15:52

Vision pisze:wiecie rożnie jest , bo stan faktyczny to loteria
z takiego założenia wychodzę...
Vision pisze:silnik TD jest też świetny i rozwojowy
tego się trzymam... :D
dołożyć:
- korbę i sprzęgło od TDI - korbę i sprzęgło wystarczy a tłoki itd?
- wtryski na 175 Bar - mam mieszane uczucia po tym jak mi wywaliło komorę wirową :D
- pompa - bedzie 11mm robione u trochima...
- turbo - mam juz T3
- fmic - szuka sie :D

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 02 wrz 2009, 18:07

zastanawiałem się nad FMIC i powiem że w zwykły zderzak to ciężko będzie coś wsadzić, ciekawe jak to jest przy zderzaku z cabrio :?: mi przypasował taki , ale gdzie go wsadzić

zawsze można znaleźć coś krótszego i z króćcami na jedną stronę

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 02 wrz 2009, 18:16

szukaj IC do takiej furki: saab 900 2.0T
http://moto.allegro.pl/item719971232_sa ... ooler.html

jest raczej długi i ma króćce po jednej stronie... jest trochę krótszy ale też cieńszy i "powinien" się zmieścić...
Obrazek

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ciekaw jestem czy taki by się zmieścił:
http://moto.allegro.pl/item727757114_op ... 2_3td.html
Obrazek
sama chłodnica ma wymiary: 598X198X38
wloty pod chłodnicą może by poszły bo przy nich IC ma 11,5cm grubości a generalnie ~4cm może tyle miejsca "na chłodnicy" by sie znalazło.. :>??

ma ktos jak pomierzyć przestrzeń przed chłodnicą :>??

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 02 wrz 2009, 19:13

junglist pisze:z drugiej strony pakując się w nieznane TDI (bo tylko takie można kupić za ~1200zł) mam tą samą niepewność...

a po zdjęciu głowicy, "dół" nie wygląda źle...
junglist a jak ocenisz panewki na korbach? tuleje na korbach i sworznie tlokowe niemowiac o ppierscieniach ...
Takiego icka wlasnie dzisiaj upchnelem w zderzak, niestety jest to fmic tylko z nazwy bo jest przysloniony w 90% zderzakiem a dokladnie miejscem gdzie jest tablica rej.

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 02 wrz 2009, 19:24

mrozoo pisze:a jak ocenisz panewki na korbach? tuleje na korbach i sworznie tlokowe niemowiac o ppierscieniach
a skąd mam wiedzieć... gdybym rozebrał dół silnika to bym robił remont... narazie zdjąłem głowicę a tych elementów, o które pytasz nie zobaczę w szczelinie miedzy tłokiem i cylindrem :-D

pierścienie oceniam na "nienajgorsze" ruszałem tłokami i nie mają jakichś znacznych luzów...


:-x
mrozoo pisze:Takiego icka wlasnie dzisiaj upchnelem w zderzak, niestety jest to fmic tylko z nazwy bo jest przysloniony w 90% zderzakiem a dokladnie miejscem gdzie jest tablica rej.
pierdu pierdu zakłądaj TEMAT i FOTKI zapylaj a nie rozmywasz mi temat :-D

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 02 wrz 2009, 22:13

a może coś mniejszego pomiędzy wspornik a lampę, tylko ciekawe jakie to ma wymiary

:arrow: z megana
:arrow: z boxera Obrazek
:arrow: z modusa

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 03 wrz 2009, 11:19

mrozoo założył ten IC od SAABa - jak ładnie poprosisz to założy ci wątek i da fotki...

ten ICek jest prawie na szerokość chłodnicy (licząc z plastikami)...

[ Dodano: 2009-09-03, 11:20 ]
Zdecydowałem się na tą głowicę:
http://moto.allegro.pl/item722906930_gl ... a_vat.html

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 03 wrz 2009, 12:19

Zakładać wątku nie musi, wystarczy jak umieści foty i opisik u siebie w wątku, o co sie zwracam do niego 8-)

Wydaje mi się że zrobiłeś co mogłeś, kasy nigdy za wiele i pewnie też bym się zdecydował na taki krok, oby wszystko było dobrze i audi latało lepiej niż przed

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 03 wrz 2009, 16:52

dubbler mowisz masz:) w watku jest pogladowe foto i opis.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl