Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAZ] Nie kręci się silnik

co począć z takim autkiem ;(

remont silnika
11
46%
kupic nowy silnik
8
33%
sprzedać furkę ;(
1
4%
inne ??
4
17%
 
Liczba głosów: 24

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 wrz 2009, 18:48

junglist pisze:wtryski na 175 Bar - mam mieszane uczucia po tym jak mi wywaliło komorę wirową :D
szansa takiej usterki to jak w totka 6

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 17 wrz 2009, 14:26

Ja jakoś w tego silnikowego TOTKA to same 6-tki wyhaczam :D

[ Dodano: 2009-09-17, 14:26 ]
remont wyniesie mnie 1800 zł... :shock: :cry: :cry: :shock: :cry: :cry: :shock:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 17 wrz 2009, 15:16

junglist pisze:Ja jakoś w tego silnikowego TOTKA to same 6-tki wyhaczam :D

[ Dodano: 2009-09-17, 14:26 ]
remont wyniesie mnie 1800 zł... :shock: :cry: :cry: :shock: :cry: :cry: :shock:
o kuzwa, to co ty tam jeszcze robisz?
ee napisales remont? To jednak rozpinasz dol ?
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2009, 19:36 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 17 wrz 2009, 17:42

junglist pisze:remont wyniesie mnie 1800 zł... :shock: :cry: :cry: :shock: :cry: :cry: :shock:
za tyle to cały silnik kupisz , lub samochód

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 10 paź 2009, 15:11

dołu nie robiłem...

prawie nowa głowica(z przesyłkami): 950
rozrząd, uszczelka, olej, płyn (na zimę): ~400
robocizna:~300

i coś tam jeszcze doszło... jutro bede znał szczegóły...

[ Dodano: 2009-10-10, 15:10 ]
za 2000PLN mam:
-BARDZO zregenerowaną głowicę + nowe prowadnice do zaworów, zawory, komory wirowe i śruby (ze starej został tylko wyczyszczony wałek...)
- nowy "rozrząd"
- uszczelka pod głowicę
- OLEJ
- płyn na zimę
- robocizna

do tego doszło zawieszenie:
- mocowanie amortyzatora w nadkolu (amortyzator był "wpadnięty" w resztki gumy")
- tuleje na wahaczach


----------------------------
Tira rira - fajnie jeździ ALE:
Auto stanęło. Przyczyna -> coś ze sprzęgłem :shock: :shock:
Sprzęgło wymieniałem nie całe 2 lata temu... na SACHSa...
Myślę sobie: NIEMOŻLIWE :shock: :shock:

Auto wróciło do mechanika i okazało się, że....
tarcza sprzęgła lekko zjechana ale generalnie OK!!!

Okazało się, że część z okładziną oderwała się od części ze sprężynkami...
takie jak w tej oznaczone czerwonymi kółeczkami :-D
Koszt 500zł...
Obrazek




Podsumowując: MASAKRA kosztów!!! <buu> <buu> <buu> <buu> <buu>

Miałem wydać te pieniądze na pompę 11mm i fmIC...

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 10 paź 2009, 18:23

junglist pisze:Auto stanęło. Przyczyna -> coś ze sprzęgłem :shock: :shock:
Sprzęgło wymieniałem nie całe 2 lata temu... na SACHSa...
A ja miałem wymieniać na Sachsa...Wychodzi na to że nawet dobre marki wypuszczają teraz buble...

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 10 paź 2009, 18:58

muniorek pisze:Wychodzi na to że nawet dobre marki wypuszczają teraz buble...
mechanik powiedzieł że to chyba ta moja "OŁOWIANA NOGA" :D

i poradził żebym auto na sportowe zmienił ;]

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 paź 2009, 19:05

junglist pisze:mechanik powiedzieł że to chyba ta moja "OŁOWIANA NOGA" :D
Przy ostrym deptaniu prędzej spalisz sprzęgło, będzie się ślizgało itp a nie rozwali. Tak mi się przynajmniej wydaje. Bo skoro sprzęgło nie zaczynało się ślizgać to znaczy że jeszcze wyrabiało.

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 10 paź 2009, 19:51

Labiel pisze:Przy ostrym deptaniu prędzej spalisz sprzęgło, będzie się ślizgało itp a nie rozwali.
Dokładnie ,nie ma prawa się nic odkroić ...Może jakiś trefny egzemplarz tarczy się koledze trafił ,czy to na pewno był sachs ?ile kosztował ?bo ja pytałem w sklepie to za sachsa 390zł wołają ...

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 10 paź 2009, 22:23

za wymianę sprzęgła, docisku i wszystkiego "od kompletu" + wymiana zapłaciłem: 1000PLN
więc całość była w komplecie SACHSa :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl