szansa takiej usterki to jak w totka 6junglist pisze:wtryski na 175 Bar - mam mieszane uczucia po tym jak mi wywaliło komorę wirową
[B4 AAZ] Nie kręci się silnik
o kuzwa, to co ty tam jeszcze robisz?junglist pisze:Ja jakoś w tego silnikowego TOTKA to same 6-tki wyhaczam
[ Dodano: 2009-09-17, 14:26 ]
remont wyniesie mnie 1800 zł... :shock: :cry: :cry: :shock: :cry: :cry: :shock:
ee napisales remont? To jednak rozpinasz dol ?
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2009, 19:36 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.
dołu nie robiłem...
prawie nowa głowica(z przesyłkami): 950
rozrząd, uszczelka, olej, płyn (na zimę): ~400
robocizna:~300
i coś tam jeszcze doszło... jutro bede znał szczegóły...
[ Dodano: 2009-10-10, 15:10 ]
za 2000PLN mam:
-BARDZO zregenerowaną głowicę + nowe prowadnice do zaworów, zawory, komory wirowe i śruby (ze starej został tylko wyczyszczony wałek...)
- nowy "rozrząd"
- uszczelka pod głowicę
- OLEJ
- płyn na zimę
- robocizna
do tego doszło zawieszenie:
- mocowanie amortyzatora w nadkolu (amortyzator był "wpadnięty" w resztki gumy")
- tuleje na wahaczach
----------------------------
Tira rira - fajnie jeździ ALE:
Auto stanęło. Przyczyna -> coś ze sprzęgłem :shock: :shock:
Sprzęgło wymieniałem nie całe 2 lata temu... na SACHSa...
Myślę sobie: NIEMOŻLIWE :shock: :shock:
Auto wróciło do mechanika i okazało się, że....
tarcza sprzęgła lekko zjechana ale generalnie OK!!!
Okazało się, że część z okładziną oderwała się od części ze sprężynkami...
takie jak w tej oznaczone czerwonymi kółeczkami
Koszt 500zł...
Podsumowując: MASAKRA kosztów!!! <buu> <buu> <buu> <buu> <buu>
Miałem wydać te pieniądze na pompę 11mm i fmIC...
prawie nowa głowica(z przesyłkami): 950
rozrząd, uszczelka, olej, płyn (na zimę): ~400
robocizna:~300
i coś tam jeszcze doszło... jutro bede znał szczegóły...
[ Dodano: 2009-10-10, 15:10 ]
za 2000PLN mam:
-BARDZO zregenerowaną głowicę + nowe prowadnice do zaworów, zawory, komory wirowe i śruby (ze starej został tylko wyczyszczony wałek...)
- nowy "rozrząd"
- uszczelka pod głowicę
- OLEJ
- płyn na zimę
- robocizna
do tego doszło zawieszenie:
- mocowanie amortyzatora w nadkolu (amortyzator był "wpadnięty" w resztki gumy")
- tuleje na wahaczach
----------------------------
Tira rira - fajnie jeździ ALE:
Auto stanęło. Przyczyna -> coś ze sprzęgłem :shock: :shock:
Sprzęgło wymieniałem nie całe 2 lata temu... na SACHSa...
Myślę sobie: NIEMOŻLIWE :shock: :shock:
Auto wróciło do mechanika i okazało się, że....
tarcza sprzęgła lekko zjechana ale generalnie OK!!!
Okazało się, że część z okładziną oderwała się od części ze sprężynkami...
takie jak w tej oznaczone czerwonymi kółeczkami
Koszt 500zł...
Podsumowując: MASAKRA kosztów!!! <buu> <buu> <buu> <buu> <buu>
Miałem wydać te pieniądze na pompę 11mm i fmIC...
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: