[All] Lampy tylne - malowanie kloszy
Jeśli chodzi o kierunkowskazy to, jak już wspomniano, zapodaj od Avanta. Ja białą część klosza malowałem Motipem, a potem polerowałem. Odcień praktycznie nie różnił się od czerwonej części klosza. Niby zrobiłem to solidnie, ale z czasem niestety lakier blednie, nie wspominając już o ścieraniu się. Następnym razem zamierzam wypróbować folię termokurczliwą.
Ja nie malowałem tylko użyłem foli termokurczliwej i mogę ją z czystym sumieniem polecić bo lampki świeciły lepiej niż przy treserach i nie tylko ja to stwierdziłem. Jeśli chcesz mieć czerwone kierunki to tak jak mówili koledzy Avancik tylko szukaj ori, a jak nie to motip ub czerwona folia.Przemo95 pisze:ja bym nie malował lamp... jak ciemne to tylko treser <ok> ale co do malowania kierunków to pogadaj z Zayebatsu, on to robił w swojej B3
-
- Forum Audi 80
- Posty: 413
- Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
- Lokalizacja: z kontowni
Witaj! Ja posiadam kierunki czerwone od avanta, co do cofania to jeszcze dzisiaj wszystko będę akurat malował. Motip czerwony jest - zobaczymy jak to wyjdzie. Jeszcze dzisiaj wieczorem wyślę Ci tu fotki - przed i po robocie...Pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-09-10, 19:28 ]
1. Materiały potrzebne na daną chwilę
2. Lampy były malowane wcześniej ale straszne szybko wyblakły i wyglądało to tak jakby była tylko jedna pierwsza warstwa:
3. Zabezpieczyłem taśmą (następnym razem użyję mniej klejącej np papierowej żółtej bo z tą można zdjąć lakier)
4. W trakcie malowania (położyłem 7 warstw za każdym razem pamiętaj aby mieszać puszkę, nakładać farbę szybszym stanowczym ruchem, każda warstwa musi podeschnąć ok 5-7min aby położyć kolejna. Nie "psykaj" długo w jednym miejscu bo będą zacieki a wtedy od nowa wszystko trzeba robić.)
5. Druga strona:
6. Efekt końcowy(praktycznie nie widać różnicy):
Wskazówki:
- zabezpiecz większy obszar przed zabrudzeniem farbą
- przed malowaniem lamp umyj je, odtłuść
- Nich nie przyjdzie Ci do głowy np poprawić na następny dzień bo zauważysz, że w jakimś miejscu jest jaśniej - gdy to zrobisz farba która była już sucha "podniesie się" i odpadnie.
- nie rób tego w pracy bo co chwila ktoś Ci przeszkadza
- przy malowaniu pierwszej warstwy mogą pojawić się mało widoczne zacieki, przy kolejnych warstwach staną się zupełnie nie widoczne, także nie przestrasz się.
- w razie pytań pisz na pw
- przepraszam za jakość ale zdjęcia robione podczas malowania były telefonem szanownej małżonki.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
[ Dodano: 2009-09-10, 19:28 ]
1. Materiały potrzebne na daną chwilę
2. Lampy były malowane wcześniej ale straszne szybko wyblakły i wyglądało to tak jakby była tylko jedna pierwsza warstwa:
3. Zabezpieczyłem taśmą (następnym razem użyję mniej klejącej np papierowej żółtej bo z tą można zdjąć lakier)
4. W trakcie malowania (położyłem 7 warstw za każdym razem pamiętaj aby mieszać puszkę, nakładać farbę szybszym stanowczym ruchem, każda warstwa musi podeschnąć ok 5-7min aby położyć kolejna. Nie "psykaj" długo w jednym miejscu bo będą zacieki a wtedy od nowa wszystko trzeba robić.)
5. Druga strona:
6. Efekt końcowy(praktycznie nie widać różnicy):
Wskazówki:
- zabezpiecz większy obszar przed zabrudzeniem farbą
- przed malowaniem lamp umyj je, odtłuść
- Nich nie przyjdzie Ci do głowy np poprawić na następny dzień bo zauważysz, że w jakimś miejscu jest jaśniej - gdy to zrobisz farba która była już sucha "podniesie się" i odpadnie.
- nie rób tego w pracy bo co chwila ktoś Ci przeszkadza
- przy malowaniu pierwszej warstwy mogą pojawić się mało widoczne zacieki, przy kolejnych warstwach staną się zupełnie nie widoczne, także nie przestrasz się.
- w razie pytań pisz na pw
- przepraszam za jakość ale zdjęcia robione podczas malowania były telefonem szanownej małżonki.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
No niestety czarnego nigdy nie używałem, wybrałem czerwony Motip aby nie ruszać kierunków i reszty lamp. Co do tego koloru lamp -czarny- to nie polecam - spada widoczność stopu i kierunków (zresztą pewnie nie raz widziałeś na żywo takie coś gdy np stoisz na światłach w innym aucie). Ale jeżeli chcesz koniecznie malować w tym kolorze to system malowania jest podobny - Zabezpieczasz wszystko dookoła (wraz ze światłami cofania) malujesz 3 - 5 warstwy (mało bo mówimy tu o kolorze czarnym). Zresztą podczas pracy będziesz widział na żywo kiedy dość - inni użytkownicy muszą Cię widzieć, pamiętaj o tym. Gdy wszystko wyschnie malujesz światła cofania - i tutaj musisz się postarać aby nie zrobić zacieków bo trzeba położyć góra 2 warstwy. Jak skończysz to pokaż fotki jak to tam Ci wyszło wszystko - pozdrawiam.
Napisze na ciepło przed dwoma godzinami skończyłem malowanie efekt super !!!! czekam jeszcze na blende od avanta tez bedzie w kolorze czerwonym
motip czerowny + lakier bezbarwny
zdjecie robione na szybko telefonem komórkowym jutro z rana po polerce wrzuce finalna wersje
Całośc wymontowana odtłuszczona, przygotowana delikatnie papierem sciernym gradacji bodajze 2200 malowana dwoma warstwami motpia do swiateł, cała puszka akurat starczyła na swiatła B3, posrodku bedzie blenda malowana równierz na czerowno efekt ocencie sami
Co do zarówek wydaje mi sie żenie trzeba nic wymieniać, kierunki sa coprawda pomarańczowawe wyraznie róznia sie od stopu i pozycyjnych (sprawdze jutro w dzień),
Calość pomalowalem najpierw jedną warstwa, druga nakładałem starając sie unikać pola kierunkowskazu gdzie przbija swiatło, na cofania zostawiłem białe pole co wytrwalsi mogą pobawić sie w paskowanie po nałożeniu pierwszej warstwy ale nie wiem czy warto
motip czerowny + lakier bezbarwny
zdjecie robione na szybko telefonem komórkowym jutro z rana po polerce wrzuce finalna wersje
Całośc wymontowana odtłuszczona, przygotowana delikatnie papierem sciernym gradacji bodajze 2200 malowana dwoma warstwami motpia do swiateł, cała puszka akurat starczyła na swiatła B3, posrodku bedzie blenda malowana równierz na czerowno efekt ocencie sami
Co do zarówek wydaje mi sie żenie trzeba nic wymieniać, kierunki sa coprawda pomarańczowawe wyraznie róznia sie od stopu i pozycyjnych (sprawdze jutro w dzień),
Calość pomalowalem najpierw jedną warstwa, druga nakładałem starając sie unikać pola kierunkowskazu gdzie przbija swiatło, na cofania zostawiłem białe pole co wytrwalsi mogą pobawić sie w paskowanie po nałożeniu pierwszej warstwy ale nie wiem czy warto
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2009, 23:58 przez LUKASZdiy, łącznie zmieniany 1 raz.