[b4 1.9 TDI 1Z 1992r] bierze dużo oleju
ja juz ma zdjeta glowice bo robie remoncik kapitalny bo juz mam 250 tys przejechane i zmieniam pierscionki gumki chodz gumki zmienialem jakies 4 miesiace temu bo to pierwsze o czym pomyslalem jak zauwazylem ze tyle oleju znika a jezdzilem na 15w40 z racji tego ze bral olej pewnie na 10w40 by jeszcze wiecej pociagal
lepiej mineral, zeby szybciel sie poukladaly panewki, pierscionki, a oleju i tak ma prawo troche wciagac do momentu wstepnego ulozenia. Mi zjadl okolo litra na dotarciu na 15w40, a teraz na 5w50 nic nie je.
Co do lania minerala na dotarcie, to robi tak wiele mechanikow. Z racji wciagania oleju i szybszego ulozenia sie wymienianych elementow... Po prostu skraca sie proces docierania.
Co do lania minerala na dotarcie, to robi tak wiele mechanikow. Z racji wciagania oleju i szybszego ulozenia sie wymienianych elementow... Po prostu skraca sie proces docierania.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Mrozoo dobrze prawi. Dokładnie tak należy jeździć po generalce jak on napisał.
A minerał dlatego bo gęstszy i lepiej przenosi obciążenia styczne w silniku niż półsyntetyk i szybciej wszystko "poukłada" i dotrze. Można oczywiście od razu nalać full syntetyk ale dotarcie będzie trwało... napewno do kolejnej wymiany oleju.
A minerał dlatego bo gęstszy i lepiej przenosi obciążenia styczne w silniku niż półsyntetyk i szybciej wszystko "poukłada" i dotrze. Można oczywiście od razu nalać full syntetyk ale dotarcie będzie trwało... napewno do kolejnej wymiany oleju.
Dokładnietrepek pisze:Mrozoo dobrze prawi. Dokładnie tak należy jeździć po generalce jak on napisał.
A minerał dlatego bo gęstszy i lepiej przenosi obciążenia styczne w silniku niż półsyntetyk i szybciej wszystko "poukłada" i dotrze. Można oczywiście od razu nalać full syntetyk ale dotarcie będzie trwało... napewno do kolejnej wymiany oleju.